S-au încheiat înscrierile pentru cea de-a treia ediţie Grand Spoof, organizat în cadrul festivalului de publicitate neconvenţională ADfel. Din cele 44 de execuţii înregistrate vor fi selectate cele mai bune 10 lucrări pentru a fi proiectate în premieră la ADfel vineri seară, 4 septembrie, pe terasa La Motoare.
Juriul Grand Spoof de anul acesta este format din 5 directori de creaţie autohtoni şi un reprezentant IQads. Aceştia sunt, în ordine alfabetică: Alexandru Dumitrescu (associate creative director, McCann Erickson), Alina Gavrilă-Borţun (managing partner & creative director, Gavrilă&Asociaţii), Andrei Tripsa (director de creaţie, Propaganda), Bogdan Naumovici (managing director, 23), Costin Radu (managing director, IQads si SMARK), Liviu David (creative director, Next Advertising).
Juraţii au misiunea de a alege până pe 4 septembrie participantul care a dat dovadă de cel mai suculent umor în a parodia reclamele. Câştigătorul va fi recompensat cu un premiu în valoare de 1.000 de euro: o bicicletă neconventională, pliabilă, marca Brompton.
Una dintre execuţiile care a făcut senzaţie la prima ediţie Grand Spoof, în 2007, spoof-ul Budai, a devenit un viral de succes, adunând peste 1 milion de impresii.
ADfel, singurul eveniment autohton dedicat publicităţii neconvenţionale, organizat de IQads şi 24-FUN, revine între 31 august şi 6 septembrie pe terasa La Motoare, din Teatrul Naţional Bucureşti. Pe lângă “Ziua Reciclării” şi “Recycle Music Party”, în programul festivalului au fost anunţate concursul de parodii Grand Spoof, Atelierele ADfel şi expoziţia de creaţii neconvenţionale ADfel Galleries.
{mosloadposition user10}