Aşteptarea a luat sfârşit! PRIME România are bucuria de a anunţa ediţa 2009 a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare, intitulată „Media Digitală – Imperativ al comunicării contemporane”. Evenimentul se desfăşoară în perioada 2-4 aprilie la Hotel Caro.
Începând cu ora 10, cei 300 de participanţi sunt aşteptaţi la Congres, unde se vor lansa în sferele digitale ale comunicării. Tot aici vor descoperi insight-uri şi perspective ale specialiştilor cu privire la campanii online, bloguri şi reţele sociale. La eveniment s-au înscris studenţi din cele mai mari centre universitare ale ţării: Bucureşti, Iaşi, Cluj Napoca, Timişoara. Organizatorii, împreună cu partenerii CNSC, pregătesc premii surpriză pentru cele mai bune intervenţii la conferinţe, cel mai bun articol pe blog şi câştigătorii workshop-urilor.
Prima zi a Congresului stabileşte premisele viitoarelor discuţii prin conferinţa "Media digitală – aspecte esenţiale şi mituri" şi dezvăluie „Culisele campaniilor online”. Conferinţele din a doua zi, „Social networking – agora digitală” si „Blogul – o nouă carte de vizită?” pun in lumina instrumente specifice ale new media.
Studiile de caz „eLowe – Interactivitate & Digital” şi „Prigat – Olimpiada oamenilor obişnuiţi” demonstrează aplicabilitatea acestora şi ilustrează „poveşti de succes”.
Vă invităm să ne cunoaştem pe blogul nostru www.cnscpeweb.ro şi la Congres!
Alături de PRIME România au urmat cursul valului digital partenerii oficiali ai evenimentului: Romtelecom şi Cromatec Plus, precum şi partenerii: Hotel Caro, Intertel, Voxline, Blogway, Tipografia GT şi Prigat. Partenerii media ai evenimentului sunt: The Money Channel TV, Radio 3net, Business Standard, Money Express, Ambition, IQads, PRwave, Metropotam, PR Progress, Studenţie.ro, Buzzlife.ro, Dordeducă, Apprentice, Calendarevenimente, Roportal, Realitatea.NET, Antreprenor.NET şi Port.ro, Cotidianul.ro.
PRIME România reprezintă filiala română a Asociaţiei Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare din Europa, prezentă în 10 ţări, cu peste 500 de membri. Aceasta a reuşit să le ofere studenţilor, în cei 12 ani de existenţă, schimburi de experienţă la nivel naţional şi internaţional, evenimente interne şi externe, colaborări de succes în proiecte pe termen lung.
{mosloadposition user10}