un program cu traditie la Orange in formarea viitorilor specialisti in comunicare
Orange anunta lansarea celei de-a sasea editii a programului de training dedicat studentilor. In acest an, “Scoala de Comunicare” propune o noua provocare pentru tineri, iar cei mai buni din cei peste 800 de aplicanti vor participa la cursuri in perioada 11 aprilie – 15 mai.
In cadrul acestui program de training studentii vor descoperi diferitele etape si modele de comunicare si isi vor perfectiona abilitatile practice. “Scoala de comunicare” isi propune sa vina in intampinarea dorintei tinerilor de a se dezvolta profesional si de a avea o interactiune cat mai directa cu mediul de afaceri in vederea pregatirii carierei.
Cursul contine 10 module in care se vor studia: relationarea, definirea comunicarii, tipurile de comunicare, informarea, persuasiunea, barierele unei comunicari eficiente, opiniile si rolul lor, emotiile negative si pozitive, personalitatea si comunicarea, comunicarea organizationala.
Partenerul Orange in derularea programului “Scoala de Comunicare” este, ca si anul trecut, compania de consultanta de brand Brandient. Trainingul se deruleaza in limba romana si va fi sustinut de Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient si invitatii sai.
Dana Radulescu, Job Center Manager Orange Romania a declarat: “Pentru Orange investitia cea mai importanta este in oameni, intrucat in viziunea noastra doar aceasta abordare ne poate asigura o dezvoltare pe termen lung. Consideram ca avem un rol important in indrumarea si formarea profesionala a tinerilor si de aceea am dezvoltat de-a lungul timpului o serie de programe pentru studenti: Scoala de Vanzari, Scoala de Marketing, School of Customer Experience, Scoala de Comunicare, programe de stagii de practica in Orange precum si seminarii pe diverse teme de orientare in cariera. Dintre studentii participanti la aceste programe multi sunt azi angajati Orange, ceea ce dovedeste succesul acestor initiative.”
Aneta Bogdan – Managing Partner, Brandient a declarat: “Programul Orange Scoala de Comunicare devine pe zi ce trece un brand property puternic al brandului Orange si ajuta acest brand sa devina tot mai atragator si mai aspirational si pe piata romaneasca."
despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu peste 7 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 17 tari.
La sfarsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6,8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 28 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.
despre Brandient
Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient a adus prima agentie globala de branding pe piata romaneasca, prin asocierea cu Enterprise IG, pentru a pune la dispozitia clientilor sai un plus de competente, capacitate si experienta. Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu etc. Mai multe informatii pe www.brandient.com
{mosloadposition user10}