Gitana Winery își extinde numărul de retaileri pe teritoriul României și începând cu luna mai, vinurile Gitana vor putea fi achiziționate și din rețeaua de magazine Carrefour România.
În acest moment, sectorul de retail din România al vinăriei Gitana constă în hypermarket-urile Auchan, Selgros, Metro și în supermarket-urile Mega Image.
Distribuția vinurilor Gitana nu se rezumă doar la piața locală, acestea sunt comercializate și pe piața internațională, precum Japonia, Coreea de Sud, China, SUA și Europa.
Portofoliul Gitana numară 16 soiuri de vin – vinurile premium precum Saperavi, La Petit Sophie, Lupi, Surori și Manastirea; gama Clasică, ce include Cabernet Sauvignon, Merlot, Rose și Chardonnay; gama Autograf, ce include Feteasca Regala, Cabernet Sauvignon, Chardonnay și Merlot; și gama Young, ce include Alb, Roz și Rosu de Gitana.
În prezent, Gitana Winery exploatează aproximativ 360 de hectare de viţă de vie, având o capacitate de stocare de 7 milioane de litri şi una de producţie de la 2,2 pâna la 2,7 milioane de litri.
Dacă cu zece ani în urmă, Gitana Winery era în topul celor mai mari trei exportatori de vin în vrac şi proprietarii doar planificau exportul de sticle, în prezent planurile au fost materializate, luna iunie a anului 2011 marcând momentul îmbutelierii primei sticle a brandului Gitana.
Anul 2015 a fost unul foarte important pentru companie, aceasta extinzându-se în Europa, inclusiv pe piața din România, în 2016 vinurile Gitana fiind comercializate și în supermarket-urile Mega Image din București.
În anul 2017, Gitana Winery s-a extins către piețele din Asia și au avut loc primele exporturi către Japonia, China și Coreea de Sud. Tot în anul 2017 a fost lansată gama Autograf, care include 4 soiuri de vin, Feteasca Regala, Cabernet Sauvignon, Chardonnay și Merlot, iar în anul 2018 Gitana Winery a anunțat o altă noutate, lansând cele trei vinuri din gama Young, Alb, Roz și Rosu de Gitana.