După anunțarea oficială a evenimentului către publicul din România în luna septembrie, specialiștii de marketing se pot înscrie la sesiunea certificată de Profesorul Philip Kotler, prin intermediul site-ului www.marketing30.ro
În perioada 4 noiembrie 2011 – 4 martie 2012, participanții pot achiziționa bilete la un preț special de înregistrare timpurie de 540 Euro +TVA, beneficiind de o reducere de 10%, în timp ce biletele la preț întreg vor putea fi achiziționate în perioada 5 martie 2012 – 4 iunie 2012 la prețul de 600 Euro + TVA.
Marketing 3.0 este un training certificat adresat profesioniștilor în comunicare și marketing, în cadrul căruia Profesorul Philip Kotler va discuta despre importanța marketingului în perioada post-recesiune și metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generației G (generația dependentă de tehnologie).
Marketing 3.0 va avea loc în data de 5 iunie 2012 și este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
În data de 5 iunie 2012 vor fi organizate două evenimente: “ Marketing-ul prin valori” pentru sesiunea certificată din prima parte a zilei şi “Creşterea valorii pentru acţionari” sesiunea adresată managementului de vârf, care va avea loc în după amiaza aceleiaşi zile. Atât comunitatea de marketing din România cât și managementul de top vor putea afla direct de la Prof. Kotler despre reinventarea marketing-ului în noul context naţional, despre sporirea puterii companiilor printr-un branding eficient şi despre practicarea sustenabilităţii ca principiu de bază pentru o creştere responsabilă a afacerilor.
Parteneri media ai acestui eveniment sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax, iar parteneri sunt Athénée Palace Hilton, MobilPay şi Aerotravel.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment și modalitățile de înscriere vizitați site-ul www.marketing30.ro
Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.
Despre Confident
Confident este o agenţie full service de consultanţă în relaţii publice şi marketing, creată la începutul anului 2011. Confident oferă servicii de comunicare corporate şi de brand, precum şi servicii de comunicare B2B şi B2C. Mara Gojgar este acreditată de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) şi are o experienţă de peste 6 ani în relaţii publice şi mass media. Înainte de a îşi deschide propria agenţie, Mara a lucrat pentru clienţi din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, construcţii şi real estate şi pentru programe cu finanţare europeană. Vă invităm să ne vizitaţi la www.confidentpr.com.
Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firmă de consultanță în management, specializată în dezvoltarea organizațională înființată de către Anca Podoleanu și care are în portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fântâna, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de către Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultură organizațională, managementul schimbării, SaaS în resurse umane.
Anca are o experiență de peste 12 ani în poziții de top management în Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani în consultanță managerială, fiind câștigătoarea distincției Business Woman of the Year în anul 2010, oferită de publicația Business Woman.
Despre V+O Communication
Înfiinţată la începutul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din România, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atât din perspectiva competenţelor cât şi a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentanţe.
Printre clienții V+O Communication România se numără COSMOTE, Germanos, GSK Consumer Healthcare, Kraft Foods (belVita), Farmec SA Cluj Napoca, ATE Bank, La Fântâna, 1&1 Internet, Trenkwalder, Zapp (Telemobil), Delta Nature Resort și mulţi alţii.