ACT Responsible (Advertising Community Together) anunta deschiderea inscrierilor pentru expozitia anuala al carei debut va avea ca de fiecare data loc la Cannes Lions 2010.
Criteriul de inscriere al lucrarilor, indiferent de media in contextul careia e declinata lucrarea, tine de doua aspecte – calitatea entry-ului si tematica sociala a acestuia.
Agentiile romanesti s-au inscris consecvent la selectia pentru expozitia Act in ultimii 3 ani. Nu doar ca un numar consistent de lucrari au fost selectate annual pentru expozitie, dar la prima editie a premiilor globale in CSR, organizate in parteneriat cu International Advertising Association, Ogilvy Romania a fost premiata pentru lucrarea “Andrei”, a clientului Petrom.
In selectie se califica lucrarile realizate pe parcursul lui 2009. Pentru aceia care isi inscriu executiile pina la 1 februarie, se face automat accesul la competitia globala cu tematica sociala organizata in parteneriat cu International Advertising Association, iar pentru competitia europeana EACA, costurile unui entry inscris prin ACT sunt reduse la jumatate.
La expozitia ACT au inscris de-a lungul timpului agentii locale de prima marime: Cohn&Jansen, Grey, McCann, Next, Ogilvy, Leo Burnett, Publicis, Saatchi sau Tempo.
Initiatorii ACT considera ca influenta comunicatorilor contemporani e covarsitoare si ca e suficient ca mesajul sa fie graitor, memorabil si emotionant, pentru ca mentalitatile si comportamentele sa se schimbe la scara mare. In acest process, creativitatea are un rol capital. ACT considera ca nu se poate face comunicare sustenabila si nici CSR autentic, daca in proces se pierde interesul pentru calitatea ideii si calitatea declinarii ei.
In Romania, ACT Responsible e reprezentat de laboratorul alchimic al migdalelor amare, o companie de consultanta in comunicare cu rezultate consistente in managementul succesului clientilor sai. In ultimii doi ani, catalogul anual Act Responsible a fost realizat in laboratorul alchimic, bucurandu-se de recunoastere globala.
Expozitia itineranta ACT isi are anual debutul la Cannes, pentru ca mai apoi sa poposeasca in toate metropolele importante ale lumii. De la New York si Washington la Davos sau Tokio, mesajul comunicarii responsabile, traduse armonios in printuri sau spoturi memorabile, face inconjurul lumii.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}