Ediţia din 2011 propune o complexă analiză a tendinţelor şi aşteptărilor cu privire la unul dintre cele mai dinamice domenii din ultimii ani
În perioada 15-16 martie 2011, Evensys organizează pentru al cincilea an consecutiv, o nouă ediţie a PR Forum, cea mai importantă conferinţă despre comunicarea corporativă şi relaţiile publice, ce se adresează atât practicienilor din companii, cât şi profesioniştilor din agenţiile specializate. Evenimentul beneficiază în acest an de susţinerea agenţiilor partenere, DC Communication, GMP PR, Image şi Premium Communication, precum şi partenerului IT, Maguay.
Forumul are loc în cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel şi va propune participanţilor cea mai complexă agendă de discuţii de până acum: dezbateri, prezentări de noi idei şi tendinţe, aplicaţii şi studii de caz relevante oferite de reputaţi profesionişti din domeniu, atât locali cât şi internaţionali. Astfel, în prima zi a conferinţei vor fi prezenţi Richard Houghton, partener al agentiei britanice de PR si comunicare Carrot Communications din Londra şi Stephen Davies, consultant al agenţiei 3W PR. Atât Richard Houghton cât şi Stephen Davies aduc cu ei o solidă expertiză în comunicarea de brand, la nivel de planificare, strategie de campanii globale, în medii de comunicare diverse şi, mai ales, online.
Cu un panel omogen şi consistent în privinţa diverselor specializări ale vorbitorilor invitaţi, PR Forum şi-a propus să răspundă la întrebările care domină industria comunicării după 2 ani de modificări de strategie şi canale de comunicare şi, de asemenea, să propună rezolvări şi analize aprofundate a celor mai actuale fenomene. Astfel, cea de-a doua zi a evenimentului, 16 martie, propune două training-uri interactive despre social media, desfăşurate în premieră pe piaţa românească: "Social Media for Internal Communication" şi "Facebook for Communicators".
PR Forum 2011 va fi un prilej şi pentru lansarea celei de-a patra ediţie a ghidului Public Relations Report, o publicaţie anuală dedicată comunităţii de relaţii publice din România. Broşura include o serie de puncte de vedere ce anunţă tendinţele anului 2011 în domeniu. Analizele vor fi completate de o amplă secţiune ce cuprinde profilele firmelor de PR şi de rezultatele unor studii privind influenţa instrumentelor de social media (Twitter, bloguri, retele sociale).
Pentru mai multe detalii referitoare la eveniment, puteţi consulta site-ul dedicate evenimentului: //www.prforum.ro/2011/.