Performantii in comunicare, pasionatii de studiu activ si junior-seniorii care vor sa-si deschida orizonturile intr-un sistem educativ de invatamant la zi cu cele mai intrigante si mai aplaudate proiecte de comunicare la nivel global pot aplica pana la finele lunii februarie pentru admiterea la The Alternative School for Creative Thinking – semestrul Cannes.
Ca in fiecare an din 2005 pana in prezent, cei mai buni studenti ai scolii vor participa in iunie la Cannes Lions, festivalul care celebreaza de aproape 60 de ani proiectele de comunicare inteligenta.
Sunt asteptati aplicanti de la client, din agentii, masteranzi si studenti la facultati cu focus pe marketing si comunicare, freelanceri sau seniori care vor sa simta pulsul informatiei de noua generatie, cei care asteapta confruntarea cu brief-uri solicitante si nu se tem de competitia cu echipe performante.
Editia curenta a inscrierilor la semestrul Cannes aduce cu sine cateva noutati in organizarea scolii. Daca pana acum “anul scolar” incepea oficial in toamna, odata cu semestrul Eurobest, din 2011 acesta va incepe in prima luna de primavara. In calendarul evenimentelor la care participa cei mai buni studenti, Cannes Lions va fi primul pe lista, urmat de celelalte.
Experienta dobandita in cursul semestrului Cannes dar si in consistenta saptamana de traininguri, seminarii si workshopuri din timpul festivalului sunt o baza solida care pregateste terenul pentru Eurobest. Oricat ar parea de exotic, Eurobest ramane un festival de nisa, mai exigent si mai elitist, iar antrenamentul oferit de platformele de la Cannes nu pot decat sa decodeze armonios informatia festivalului european, care poate parea uneori criptica.
In plus, spatiul de peste vara, ramas intre cele doua evenimente permite activarea altor proiecte de gen.
Asadar, cei care vor sa adere pentru un an la platforma Scolii, pot aplica de acum. Ca de fiecare data, cei care aleg sa plateasca in avans taxa pentru intregul an beneficiaza de o taxa speciala. Bursele raman si ele o constanta.
Partenerilor traditionali ai Scolii li se vor adauga noi jucatori. Alaturi de consacratele cursuri de visual craft, creative media, creative PR, design, out of the box, strategie si branding, din 2011 se lanseaza alte doua cursuri interesante – Public speech&public affairs cu Simona Dan si Inovatie / tehnologie / trend cu liderii Trend One-Hamburg.
Jorg Riommi- Saatchi, Mihai Gongu – Graffiti BBDO, Razvan Capanescu – Publicis, Claudiu Dobrita – Grey, Corina Bernschutz – Starcom, Eliza Rogalski-Tempo Group, Gabi Lungu – The Practice, liderii de la Rogalski-Grigoriu sunt cativa dintre tutorii scolii in 2011. Ca de fiecare data, lor li se vor adauga invitati speciali, care vor condimenta cursurile traditionale.
In ultimii 6 ani studentii de la The Alternative School au performat in contexte competitionale internationale, au fost recrutati de cele mai interesante companii in tara si dincolo de granite si-au transformat reputatia unui proiect educational inceput in Romania intr-un etalon pentru noua generatie de creativi din Centrul si Estul Europei.