Pentru cei care vor sa-si consolideze un parcurs profesional interesant in complexa industrie a comunicarii anuntam deschise inscrierile la The Alternative School for Creative Thinking – anul 6.
The Alternative School for Creative Thinking este singura platforma de educatie ce acopera toate disciplinele comunicarii, oferindu-le celor mai buni studenti acces la competitii si specializari internationale la evenimente de categorie grea, asa cum sunt Cannes Lions sau Eurobest.
Grila de selectie a studentilor, exigenta si complexitatea programului au pozitionat aceasta platforma in categoria celor cu rezultate probate: Order of Merit in 2008 si 2009 la Global Academic Challenge, Gold la Roger Hatchuel Academy in contextul Cannes Lions in 2009 si 2010, Bronz la Young Lions Print in 2009 si “Honorable merit” pentru echipa de Young Marketers romani la Cannes 2010.
Dintre cei 120 de tineri plecati in urma selectiilor locale la specializari internationale, un procent insemnat isi continua azi studiile in afara tarii. Altii au avut o evolutie profesionala spectaculoasa, ocupand astazi pozitii influente in ierarhia unor companii de prestigiu.Valoarea Scolii si a specializarilor oferite rezista frumos probei timpului. De fapt, inspiratia pe care o aduce o experienta de studiu ca cea de la Cannes Lions e confirmata in premii, la alte competitii regionale. Anul trecut o fosta studenta a Scolii a luat bronz la una dintre provocarile de la Golden Drum, anul acesta o alta fosta studenta a castigat concursul de twitter organizat de aceeasi instanta care premiaza creativitatea Est Europeana.
Aplicatiile celor cu varste de pana in 30 de ani, interesati de visual craft, creative outdoor, design, media creativa, PR creativ, marketing, strategie si branding pot fi trimise pana pe 10 octombrie la roxana.balan@canneslions.ro, project manager-ul proiectului.
Cateva schimbari importante au loc in economia scolii. Astfel, o noutate pentru perioada 2010-2011 e lansarea unei academii pentru studentii remarcabili cu varste de pana in 23 de ani, si in contextul Eurobest. Romania are deja confirmarea unui loc la aceasta academie, dar si la competitia pe echipe.
Astfel, cei mai buni studenti ai semestrului Eurobest vor concura la Hamburg, in decembrie, alaturi de cele mai istete si mai talentate echipe europene.
Schimbari consistente au loc si la capitolul dinamica a cursurilor si a speakerilor – o serie proaspata de vorbitori de tinuta se pregateste sa-si provoace studentii.
Cursul de visual craft va fi coordonat de oameni cu rezultat din Grey, Graffiti si Publicis. La cursul de media creativa o veti intalni pe Corina Bernschutz, laureata cu Silver Lion in 2007. La cursul de design ii veti descoperi in postura de speakeri inspirati pe cei de la Acme, Work Dog sau Blau, si va veti intersecta cu independenti valorosi. Cursul de marketing promite sa fie un regal cu oameni de la client care au crescut sanatos branduri vibrante. Cel de PR creativ va fi « impartit » intre 3 agentii indelung premiate si liderii lor – Gabi Lungu de la The Practice, Simona Dan de la Rogalski-Grigoriu si Mircea Tomescu de la Graffiti PR.
Alex Strimbeanu – castigatorul Young Lions print din 2009, va coordona cursul de creative outdoor.
Ca in fiecare an, un numar de 3 burse va fi acordat celor mai bune aplicatii.
Pentru detalii de inscriere si informatii suplimentare, puteti trimite mesaje pe profilul de Facebook / CannesLions Romania sau ne puteti scrie: roxana.balan@canneslions.ro .
Impression Graphics, HP, BCR, The Practice si me.alchemy sunt companiile care in 2010 au facut posibila specializarea tinerilor romani la Cannes.
{mosloadposition user9}