Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Incep inscrierile la Scoala Alternativa de Gandire Creativa – semestrul Dubai Lynx

Potentialii candidati la semestrul Dubai Lynx isi pot trimite intentia de a participa la cursurile si competitiile Scolii Alternative pana la 15 ianuarie 2010, data limita a inscrierilor.

Visual craft, media creativa, design, cyber, pr creativ, strategie si branding sunt catedrele de studiu ale scolii si in perioada 2009-2010. Cu discipline variate care permit pentru prima data oamenilor de concept, marketing, media, pr si visual sa se intalneasca “sub acelasi acoperis” si sa studieze intreg “mozaicul” comunicarii – de la idée si strategie la idea admirabil tradusa in executie, The Alternative School a fost considerata de comunitatea internationala o platforma inovatoare si revolutionara pentru felul in care se studiaza activ comunicarea (studiu cu practicieni valorosi, urmat de competitii in urma carora cei mai buni studenti ajung la cele mai importante festivaluri internationale.)

Pentru proiect si rezultatele lui, fondatorul scolii, Teo Migdalovici, a primit in 2007 Global Superachiever Award, dar si invitatia de a prezenta la Londra, in contextul reuniunii anuale a ambasadorilor Cannes Lions acest system educational inovator, in ideea in care celelalte tari organizatoare ale competitiei young creatives il pot lua drept exemplu.

Ca si in cazul semestrului Eurobest, cursurile au loc seara in intervalul luni-sambata, iar spatiul este unul lipsit de conventie – de la agentii, magazine sau ateliere ale designerilor totul e gandit sa cultive diversitatea /  “alternativul” si sa le ofere studentilor o experienta reconfortanta in invatare.
 
Sistemul burselor – pentru acele cazuri in care studentii sunt exceptionali, raman valabile si anul acesta.

La scoala se pot inscrie absolventi de MBA si master in discipline asociate comunicarii (design, marketing, business administration, psihologie, litere, arte, arhitectura) si  care considera ca au nevoie de experienta aplicata si de antrenament in planul gandirii creative, obiectivul participantilor fiind dobandirea unui nivel de performanta comparabil cu cel recunoscut la nivel international.

Daca fac dovada calitatilor necesare participarii la cursurile si competitiile sale, scoala este deschisa si studentilor din ani terminali de la facultati de comunicare sau de la facultati unde se studiaza discipline asociate comunicarii.

Pentru semestrul Dubai Lynx, inscrierile au loc pana la jumatatea lui ianuarie. Cei mai buni studenti ai acestei generatii vor putea participa ca delegati la experienta festivalului Dubai Lynx, evenimentul care celebreaza cultura ideii in Orientul Mijlociu si Nordul Africii.

La semestrul Eurobest au participat absolventi de marketing, oameni de la client, si tineri care lucreaza in media creativa, pr sau design, fie in agentii, fie ca freelanceri.

Chiar daca aceasta platforma educationalo-competitionala a fost cultivata de un numar consistent de oameni de agentie cu diverse specializari (Brightness, Grey, Gavrila &Asociatii, Graffitti/BBDO, iLeo, Friends, Ogilvy, Leo Burnett, McCann, Next, Punct, Publicis, Starcom, Tempo) ea ramane o structura deschisa oricui are un potential demonstrat pentru mediul comunicarii. Freelancerii performanti au fost ulterior recrutati in industrie, fie in tara, fie in strainatate. Prin sistemul sau ~deschis~, The Alternative School ofera junior-seniorilor industriei o ocazie unica de networking, specializare de elita si aliniere la cultura globala a comunicarii, iar companiilor oportunitati de a-si recruta oameni pregatiti la zi sau ocazia de a-si specializa / forma juniori cu 3-4 ani experienta, care au nevoie de aprofundarea notiunilor de baza dobandite la debut.
 
8 dintre participantii care s-au calificat pe primele locuri la competitiile The Alternative School in contextul semestrului Eurobest de anul acesta au participat la Amsterdam, la evenimentul dedicat creativitatii Europene.
 
Tempo, Impression si Coca-Cola sunt partenerii traditionali ai Scolii.

In ultimii 5 ani, specializarile si competitiile de aici au pregatit un numar de peste 500 de tineri, familiarizandu-i cu exigentele comunicarii globale. Dintre acestia, 78 au participat la Cannes, Eurobest si / sau Dubai Lynx.

 Order of Merit la Global Academic Challenge pentru doua echipe din trei, un Golden Effie pentru o campanie la care studentii au participat in procesul creativ, Gold pentru Ioana Halunga si echipa ei cosmoplita la Roger Hatchuel sau bronz la Young Lions print 2009 sunt doar cateva dintre rezultatele meritorii ale participantilor la proiectele Scolii (traininguri si/sau competitii).

Detalii referitoare la inscrieri, taxa si conditii de participare: gradinita@canneslions.ro

Bucuresti, 16.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.