Timişoreana este în mod sigur marca de bere preferată a românilor. La sfârşitul anului fiscal 2008 – 2009, brandul din portofoliul URSUS Breweries confirmă încă o dată că „povestea merge mai departe” – cu rezultate în creştere şi prin campanii de succes.
De când a intrat în portofoliul filialei româneşti a SABMiller plc, în anul 2001, Timişoreana a crescut de la an la an, devenind cea mai cumpărată bere din categoria mainstream. În anul fiscal care s-a încheiat, brandul şi-a consolidat şi mai mult această poziţie prin creşterea cu 27% a volumelor vândute.
În plus, s-a dovedit a fi în continuare una dintre berile preferate ale românilor, pentru că are cel mai mare număr de consumatori fideli.
Astfel, Timişoreana a încheiat un an de succes, în care şi-a continuat creşterea şi şi-a consolidat poziţia pe piaţă: în luna martie, cota sa era de 15% (sursa: MEMRB Retail Audit, Bottled Beer).
Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timişoreana, spune pe scurt povestea creşterii brandului: „Am visat să transformăm o marcă regională într-un simbol naţional şi, în urmă cu doi ani, am reuşit – am devenit lideri de piaţă. Apoi ne-am dorit să facem din Timişoreana un lider recunoscut – acesta este momentul în care dovedim că suntem berea preferată a românilor: ne construim imaginea de simbol şi ne creştem cota de piaţă. ”
“Vă întrebaţi cum am reuşit asta? Avem o bere perfect echilibrată, recunoscută de consumatori pentru cel mai bun preţ în raport cu calitatea ei. Şi suntem mândri de valorile autentice româneşti care ne-au adus mai aproape de sufletul consumatorilor noştri. Acum, scopul nostru este să creăm legenda berii, o poveste care să meargă mai departe.” Aşa explică Mihai Bonca algoritmul succesului.
Iar legenda berii creşte cu fiecare campanie Timişoreana. În ultimul an, Timişoreana a fost din nou aproape de oameni, prin campanii şi acţiuni care au devenit deja simboluri ale brandului.
Campania Beer Evolution a ilustrat evoluţia berii şi a consumatorilor ei în timp. Martoră a 300 de ani de istorie, berea Timişoreana demonstrează încă o dată că gustul şi valorile autentice trec testul timpului, al schimbărilor de modă şi mentalităţi.
Între 27 iunie şi 6 septembrie, Serbările Timişoreana – programul naţional prin care brandul interacţionează cu consumatorii – au recreat pentru trei zile atmosfera medievală în 10 oraşe. Ca element de noutate faţă de anii precedenţi, caravana l-a adus în prim-plan pe Maestrul Berar care, prin povestirile sale despre locuri şi obiceiurile specifice, a întărit legătura dintre marcă şi consumatori.
Campania pentru Cupa României Timişoreana a urmărit întărirea legăturii dintre Timişoreana şi fotbal în spiritul pasiunii pentru fotbalul adevărat şi fair-play. În spotul TV, Dobrin, Lăcătuş şi Lobonţ joacă pe acelaşi teren, dovedind tradiţia şi continuitatea acestei competiţii.
Datorită rezultatelor excepţionale şi strategiei eficiente de comunicare, Timişoreana a obţinut în 2008 premiul pentru „Cea mai bună dezvoltare a unei beri mainstream” („Best Worldwide Mainstream Beer Development”) în cadrul SABMiller plc.
{mosloadposition user10}