Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Inca un an de crestere pentru berea Timisoreana

Timişoreana este în mod sigur marca de bere preferată a românilor. La sfârşitul anului fiscal 2008 – 2009, brandul din portofoliul URSUS Breweries confirmă încă o dată că „povestea merge mai departe” – cu rezultate în creştere şi prin campanii de succes.

De când a intrat în portofoliul filialei româneşti a SABMiller plc, în anul 2001, Timişoreana a crescut de la an la an, devenind cea mai cumpărată bere din categoria mainstream. În anul fiscal care s-a încheiat, brandul şi-a consolidat şi mai mult această poziţie prin creşterea cu 27% a volumelor vândute.

În plus, s-a dovedit a fi în continuare una dintre berile preferate ale românilor, pentru că are cel mai mare număr de consumatori fideli.

Astfel, Timişoreana a încheiat un an de succes, în care şi-a continuat creşterea şi şi-a consolidat poziţia pe piaţă: în luna martie, cota sa era de 15% (sursa: MEMRB Retail Audit, Bottled Beer). 

Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timişoreana, spune pe scurt povestea creşterii brandului: „Am visat să transformăm o marcă regională într-un simbol naţional şi, în urmă cu doi ani, am reuşit – am devenit lideri de piaţă. Apoi ne-am dorit să facem din Timişoreana un lider recunoscut – acesta este momentul în care dovedim că suntem berea preferată a românilor: ne construim imaginea de simbol şi ne creştem cota de piaţă. ”

 
“Vă întrebaţi cum am reuşit asta? Avem o bere perfect echilibrată, recunoscută de consumatori pentru cel mai bun preţ în raport cu calitatea ei.  Şi suntem mândri de valorile autentice româneşti care ne-au adus mai aproape de sufletul consumatorilor noştri. Acum, scopul nostru este să creăm legenda berii, o poveste care să meargă mai departe.” Aşa explică Mihai Bonca algoritmul succesului.

Iar legenda berii creşte cu fiecare campanie Timişoreana. În ultimul an, Timişoreana a fost din nou aproape de oameni, prin campanii şi acţiuni care au devenit deja simboluri ale brandului.

Campania Beer Evolution a ilustrat evoluţia berii şi a consumatorilor ei în timp. Martoră a 300 de ani de istorie, berea Timişoreana demonstrează încă o dată că gustul şi valorile autentice trec testul timpului, al schimbărilor de modă şi mentalităţi.

Între 27 iunie şi 6 septembrie, Serbările Timişoreana – programul naţional prin care brandul interacţionează cu consumatorii – au recreat pentru trei zile atmosfera medievală în 10 oraşe. Ca element de noutate faţă de anii precedenţi, caravana l-a adus în prim-plan pe Maestrul Berar care, prin povestirile sale despre locuri şi obiceiurile specifice, a întărit legătura dintre marcă şi consumatori.

Campania pentru Cupa României Timişoreana a urmărit întărirea legăturii dintre Timişoreana şi fotbal în spiritul pasiunii pentru fotbalul adevărat şi fair-play. În spotul TV, Dobrin, Lăcătuş şi Lobonţ joacă pe acelaşi teren, dovedind tradiţia şi continuitatea acestei competiţii.

Datorită rezultatelor excepţionale şi strategiei eficiente de comunicare, Timişoreana a obţinut în 2008 premiul pentru „Cea mai bună dezvoltare a unei beri mainstream” („Best Worldwide Mainstream Beer Development”) în cadrul SABMiller plc.

Bucuresti, 25.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.