de pe web: The Yahoo! Login Page
Pasionaţii de design mai au o săptămână să participe la The Yahoo! Login Page Creative Competition. Aceştia trebuie să înscrie o propunere de design (sau mai multe) pentru pagina de login a Yahoo! România până pe 26 octombrie, ora 23:59, pe www.TheCreator.ro/TheLoginPage.
Lucrările pot fi realizate pentru un brand anume sau fără branding şi pot fi statice sau interactive (Flash). Brandul poate fi unul inventat sau real. Singurul element obligatoriu de inclus în design este căsuţa de login. Ea nu trebuie în nici un fel să fie modificată sau să i se schimbe poziţia în pagină.
Între 28 octombrie şi 24 noiembrie, toate lucrările finaliste vor fi evaluate de către un juriu de profesionişti şi de către publicul larg, prin intermediul paginii de competiţie www.TheCreator.ro/TheLoginPage. Juriul profesioniştilor este format din Liviu Ţurcanu, Creative Director Mercury360; Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb; Charles Davies, EMEA Marketing Director Yahoo! Elveţia; Josh Partridge, Head of Operations Yahoo! Expansion Markets; Mihai Fanache, Director General Mediacafe Interactive şi Monica Dudău, Project Manager IQads.
Nota finală va fi stabilită prin media ponderată între media notelor acordate de către juriul de profesionişti (60% din nota finală) şi media acordată lucrării de către publicul larg, prin vot online (40% din nota finală).
La finalul competiţiei, autorii lucrărilor cu cele mai mari note vor primi 3 premii, în valoare totală de 2.200 de euro: premiul 1 – 1.000 de euro, premiul 2 – 700 de euro, premiul 3 – 500 de euro.
Pe pagina competiţiei (www.TheCreator.ro/TheLoginPage) sunt disponibile brieful detaliat al competiţiei, regulamentul şi celelalte detalii legate de înscriere, precum şi lucrările finaliste, pe măsură ce vor fi admise în concurs.
The Yahoo! Login Page este o competiţie organizată de IQads, cu sprijinul Mediacafe Interactive, pe platforma de concursuri de UGC a IQads, The Creator.