Primele două magazine pilot ProfiGo s-au deschis simultan astăzi în Timișoara, combinând funcționalitățile magazinului de proximitate cu cele ale unuia de convenience. Ele reprezintă felul în care lanțul de magazine răspunde nevoilor consumatorului din ziua de azi care dorește să-și cumpere rapid mâncarea de calitate de care are nevoie când pleacă la muncă sau vine acasă.
“În momentul de față, acest segment nu este realmente reprezentat în retailul românesc, așa că intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “După părerea mea, putem câștiga această piață.”
Noul format a fost anunțat pentru prima oară anul trecut, în septembrie, la inaugurarea magazinului concept Profi de la Ploiești, în cadrul căruia era testat ca zonă de convenience. Rezultatele inițiale s-au dovedit încurajatoare, așa că ProfiGo este acum gata să-și ia avânt, cu un larg sortiment de produse ambalate, gata de consum și de luat la pachet.
Cele două unități ProfiGO de azi sunt versiuni remodelate ale magazinelor care deja funcționau la parterul sediului Profi, pe Calea Sever Bocu nr. 31, și pe Intrarea Doinei, nr. 19-21.
S-ar putea spune chiar că deja funcționează numeroase magazine ProfiGo, doar că deocamdata se ascund sub formatul Profi City. Treptat, ele vor fi remodelate în așa fel încât să capete noua înfățișare ProfiGo, mai primitoare, și un sortiment mai larg de produse ambalate gata de consum.
ProfiGo este o nouă provocare îndrăzneață lansatâ în retailul modern de Profi care, de la 67 de magazine în anul 2010, a ajuns să fie astăzi rețeaua cu cea mai mare acoperire geografica din România, cu peste 1400 de magazine. Seria provocărilor făcute de acest retailer mereu surprinzător include inaugurarea, la Sighișoara, a primului magazin modular din Europa de Sud Est, deschiderea, la București, a primului Magazin din Gheață din lume, sau crearea formatului Profi Loco, dedicat zonelor rurale din România, zone anterior considerate inaccesibile retailului modern, ca să menționăm doar câtetva exemple.
Cu peste 22.000 de angajați și un ritm de creștere ce depășește 200 de magazine pe an, Profi țintește spre a doua poziție din retailul românesc în anul 2024, și ulterior chiar mai sus.