Outlook inaintea Yahoo! Mail
Bucuresti, 25 august 2010 – White Image lanseaza Inbox Review 2010, cea mai recenta editie a singurului studiu privind situatia clientilor de email folositi de utilizatorii romani, abonati la newsletterele din sfera B2B (Business to Business) si B2C (Business to Consumer).
Inbox Review 2010 cuprinde date colectate si analizate prin instrumente specifice, in perioada decembrie 2009 – februarie 2010, de la 250.038 de adrese unice de email, din care 246.299 de utilizatori sunt abonati la newsletterele B2C, iar 3.739 sunt abonati la newsletterele B2B. Au fost selectate si monitorizate informatii obtinute doar in momentul in care imaginile/pozele incluse in email, au fost afisate.
In perioada analizata, liderul clientilor de email pe segmentul B2B nu mai este Yahoo! Mail, asa cum a fost in 2008, ci Outlook. Aproximativ% dintre cititorii acestor tipuri de newslettere au folosit adresa de serviciu sau servicii de email care permit pop3 sau IMAP, respectiv Outlook. Yahoo! Mail a inregistrat o cota de 22%, in scadere, iar Gmail a fost folosit de 4.59% dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B.
In sectorul B2C, in continuare, utilizatorii au preferat sa se aboneze la newslettere cu adresele personale, aproximativ 69% din totalul abonatilor la acest tip de comunicare folosind Yahoo! Mail, urmand Outlook cu 12.07%. In privinta celor mai folosite browsere pentru citirea emailurilor, in ambele sectoare de business, aproximativ 60% dintre utilizatori prefera Internet Explorer, urmat de Firefox in procent de 33% dintre cei abonati la emailurile B2B si, respectiv, 40% dintre abonatii B2C.
In ceea ce priveste cei mai folositi clienti de email de tip Desktop, atat in comunicarea B2C, cat si in cazul comunicarii B2B, cel mai utilizat este Outlook, folosit de aproximativ 90% dintre cei care folosesc Desktop email. In cadrul acestui top, Outlook este urmat de Thunderbird si Lotus.
Chiar si in folosirea suporturilor mobile pentru citirea emailurilor s-a observat o schimbare. In sectorul B2C, interesul celor care aleg sa isi citeasca emailurile de pe suporturile mobile a crescut de la 0.18% la 1%, iar in B2B, de la 0.6% la 3.50%.
Studiul Inbox Review 2010 mai cuprinde:
· Topul clientilor de email de tip Desktop: Outlook 2000-2003, cea mai folosita versiune
· Topul suporturilor mobile folosite pentru citirea newsletterelor: iPhone pe primul loc
· Cele mai utilizate browsere pentru citirea newsletterelor: Internet Explorer inaintea Firefox
· Informatii legate de regulile de design pentru vizualizarea corecta a newsletterelor de catre abonati
Solicitati o copie a studiului Inbox REVIEW 2010, aici.
{mosloadposition user9}