La începutul lunii noiembrie 2007, InBev România a iniţiat un proces de selecţie („pitch”) pentru serviciile media. Procesul a fost finalizat în luna ianuarie 2008, agenţia desemnată câştigătoare fiind Starcom România.
La pitch au fost invitate să participe 8 agenţii de media. În etapa finală au rămas 3 agenţii: Starcom România, Mediaedge:cia şi OMD. Competiţia dintre agenţii a fost strânsă, toate dovedind un potenţial ridicat de a presta servicii la standardele cerute de InBev. In final InBev România a ales Starcom ca agenţie de media.
În organizarea procesului de pitch, InBev România a fost asistată de o companie de audit. Starcom România este parte din Starcom MediaVest Group, una dintre cele mai importante reţele de media din lume. De asemenea, Starcom România face parte din grupul Publicis.
InBev România este filiala locală a concernului multinaţional InBev – numărul 1 în topul mondial al producătorilor de bere. Prezentă de 14 ani pe piaţă, InBev România produce cu succes mărcile Bergenbier, Beck’s, Stella Artois, Lowenbrau şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.
{mosloadposition user10}