Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

INATECH Packaging: o premieră în 2022 – vânzările de ambalaje din carton şi hârtie le-au depășit pe cele din plastic. Grupul a ajuns la peste 5.000 de clienți activi

INATECH Packaging sediu

Grupul INATECH, producător şi furnizor de ambalaje pentru protecţie şi soluţii izolatoare profesionale, estimează că până în 2025 ambalajele prietenoase cu mediul vor fi un standard în industrie. Schimbarea a fost vizibilă încă din 2022, când vânzările de ambalaje din carton și hârtie au depășit vânzările de ambalaje din plastic pentru prima dată în istoria companiei. La nivel de grup, a ajuns în anul precedent la peste 5.000 de clienți activi și la o cifră de afaceri de peste 8 milioane euro.

INATECH estimează pentru 2023 o cifră de afaceri de aproximativ 9 milioane euro și vizează pentru acest an încheierea a două parteneriate cu lideri internaționali din industria de packaging. Aceste colaborări vizează introducerea pe piața din România a unor noi soluții de ambalare, în acord cu tendințele actuale, care îmbunătățesc procesele și optimizează costurile.

Strategia de investiții a companiei în 2023 vizează introducerea de noi soluții de automatizare a proceselor de ambalare. Această decizie influențează în mod direct costurile totale pe care companiile le suportă pentru materiale de ambalare. Totodată, INATECH Packaging plănuiește extinderea suprafeței de producție și depozitare. În susținerea acestui plan vine și decizia companiei de a fi prezentă în singurul parc industrial din România cu un terminal cargo aerian – CTPark Oradea Cargo Terminal. Această nouă investiție permite oferirea de noi soluții de ambalare și acoperirea mult mai eficientă a zonei de vest a țării, dar și a piaței din Ungaria.

Inatech_Sediu

În perioada următoare e plănuită extinderea gamei de ambalaje destinate industriei de comerț online, a categoriei de sisteme automatizate de ambalare, dar mai ales a gamei de ambalaje prietenoase cu mediul. Compania a integrat încă de la înființare obiective de sustenabilitate prin investițiile de timp și resurse pentru a furniza produse în conformitate cu acreditările ecologice. În 2023, reciclabilitatea prin colectarea și procesarea deșeurilor nepericuloase din material plastic de la clienții INATECH și transformarea acestora în materie primă continuă să fie unul dintre cele mai importante obiective.

„Ce ne așteaptă în continuare este o perioadă de inovare, în care vom continua să investim în tot ceea ce înseamnă viitorul industriei – sustenabilitate, ambalaje eco-friendly, echipamente inovative și tehnologii inteligente. Avem know-how-ul necesar pentru a le oferi consumatorilor în continuare cele mai bune soluții de ambalare pentru produsele lor.
Obiectivele noastre de business vor fi strâns legate de oferirea unor soluții complete și inovative de ambalare și de îmbunătățirea experienței de cumpărare a consumatorilor. Ne dorim, de asemenea, să acoperim un număr cât mai mare de industrii și domenii, devenind lideri naționali pe piața ambalajelor pentru protecție și a materialelor izolatoare pentru construcții.
Vedem un potențial considerabil și în zona de automatizare, deoarece varietatea mare de produse distribuite și forța de muncă din ce în ce mai redusă determină complexitatea ambalării și necesită soluții versatile, care oferă eficiență operațiunilor de comerț electronic”, a declarat Cristian Bădescu, CEO INATECH.

Cristian Bădescu, CEO INATECH
Cristian Bădescu, CEO INATECH

Tendințele din piață și implicarea în proiecte de responsabilitate socială

La nivel de cerere din piață, INATECH Packaging a remarcat un interes deosebit pentru gama de ambalaje personalizate. Acestea oferă, pe de o parte, protecția produselor în timpul livrării, dar contribuie și la experiența consumatorului și la relația acestuia cu brandul. În ultimul an, tot mai multe companii au descoperit potențialul ambalajului personalizat ca instrument de marketing.

În aceeași direcție se situează și sistemele automate de ambalare. A existat o cerere impresionantă pe acest segment, deoarece companiile au căutat să-și optimizeze procesul de ambalare, obținând astfel o reducere a costurilor. Gama de mașini și consumabile pentru ambalat s-a diversificat substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților companiei.

Nu în ultimul rând, consumatorii au fost din ce în ce mai interesați de noile soluții de ambalare pentru industria de e-commerce, plecând de la cutiile cu autoformare și autosigilare până la ambalajele premium fabricate din carton dur. Acest lucru a determinat ca in anul 2022 compania să înregistreze o premieră în istoria sa: primul an în care vânzările de ambalaje din carton și hârtie au surclasat vânzările de materiale din ambalaj plastic.

La nivel de parteneriate, printre cele mai importante din 2022 se numără colaborarea cu liderul internațional CGP Coating Innovation. In acest context, a fost introdus în portofoliu noi soluții antislip și produse destinate protejării împotriva coroziunii, care aduc plus valoare și siguranța necesară transportului de produse.

INATECH Packaging s-a implicat totodata și în numeroase demersuri sociale prin sponsorizări, donații sau proiecte de responsabilitate socială alături de parteneri din Asociații și ONG-uri, dar și în proiecte dedicate mediului înconjurător. „Creăm. Susținem. Protejăm – Un pas spre economia circulară în businessul românesc” este cel mai recent proiect dezvoltat împreună cu principalul furnizor al companiei, grupul ABRISO-JIFFY.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.