Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Înapoi în viitor. Trendurile FMCG prezentate la Demo Day

Immersivibes

Ultimii doi ani au adus schimbări ale consumului, iar companiile din industria FMCG și nu numai, s-au adaptat din mers exigențelor și nevoilor pieții, mai ales din punct de vedere digital. Strategia esențială pentru a face față provocărilor a fost adoptarea unor practici noi de marketing cu impact major asupra consumatorilor și a comportamentului acestora.

În acest context dinamic, echipa Immersivibes a organizat la Marcom Hub în luna aprilie prima ediție Demo Day, fiind invitați reprezentanți din industria FMCG care au avut ocazia să interacționeze cu echipa, să testeze toate serviciile pe care compania le oferă și să identifice noi oportunități de promovare a brandurilor în rândul consumatorilor.

Pe măsură ce atât companiile, cât și consumatorii se adaptează noilor tehnologii, apar modalități inovative de a oferi experiențe memorabile clienților, ceea ce a impus adăugarea de noi servicii în portofoliul Immersivibes, printre care: conectarea cu consumatorul prin AR, experiențe 3D, jocuri interactive cu senzori, diverse animații și clipuri video ce afișează ingrediente și valori nutriționale ale produselor, dar și sugestii de consum. Toate experiențele sunt măsurabile și permit integrarea de butoane tip CTA, care pot redirecționa utilizatorul spre alta pagini de interes.

„Consumatorii forțează brandurile să identifice noi moduri de a interacționa și de a-și promova produsele. Viitorul va fi al mărcilor care vor oferi consumatorilor experiențe interactive memorabile și vor oferi posibilitatea ca produsele să fie descoperite și explorate într-un mod inovativ. Consumatorul interacționează cu un brand prin diferite touchpoints, iar noi, echipa Immersivibes, dorim ca prin serviciile noastre să asigurăm acel customer journey atractiv și memorabil.”, a declarat Andrei Schuster, Co-Founder Immersivibes.

Immersivibes

20 de invitați au fost implicați în activități de realitate augmentata pe parcursul Demo Day și au testat noi modalități prin care brandurile pot să interacționeze mai bine cu clienții, generând astfel o prezență memorabilă la diverse evenimente din industria FMCG sau de entertainment.

“M-a bucurat tare mult invitația la evenimentul organizat de voi si am venit cu multa curiozitate. Curiozitate care mi-a fost satisfacută pe deplin de o echipa super tânara, antreprenoriala, care debordează de creativitate si dorinta de a schimba interacțiunea companiilor cu shopper-ul/consumatorul. De astfel de lucruri avem nevoie si in industria de FMCG pentru a da un suflu nou mecanicilor tradiționale.” – Raluca Oprea, Channel Activation Marketing Manager Coca-Cola

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.