Competitia In2 Sabre Awards EMEA si-a anuntat astazi castigatorii, iar agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea.
McDonald’s Romania, impreuna cu agentia de digital Tribal WorldWide Romania au creat in 2015 prima campania locala a unui brand, in Dark Social – #MecSalutaJunimea. Campania a obtinut 3 premii la competitia In2 Sabre Awards EMEA: premiul cel mare la categoria Best Use of Facebook si 2 certificate de excelenta la categoriile Non-Journalistic Influencers and Communities si Crowd-sourcing & Co-creating. Tribal Worldwide Romania este astfel singura agentie de digital din Romania premiata la aceasta competitie.
In plus, Gold Sabre Awards EMEA isi va anunta castigatorii in luna mai, in cadrul ceremoniei de la Berlin, unde aceeasi campanie, #MecSalutaJunimea, este nominalizata pentru Marele Premiu la categoria Marketing To Youth.
In2 Sabre Awards este competitia internationala ce recunoaste si rasplateste excelenta in diverse categorii de comunicare, accentul fiind pus pe inovatie si creatie de continut in campaniile desfasurate de branduri si agentii. Este de asemenea cea mai mare competitie globala de PR, organizata de The Holmes Report, iar intrepatrunderea dintre PR, digital si Social Media este tot mai mult pe harta acestei competitii in ultimii ani.
„Vestea castigarii marelui premiu Best Use of Facebook si a celor 2 certificate de excelenta, la Sabre Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare, ne bucura foarte mult si este o confirmare in plus a succesului si eficientei campaniei noastre, #MecSalutaJunimea. Ne-am aventurat intr-o campanie cu 0 investitie media, desfasurata in Dark Social, in care am comunicat 1:1 cu targetul, validand una dintre cele mai mari comunitati de adolescenti din Romania (grupul secret Junimea). Putem spune nu numai ca am avut o campanie reusita, cu rezultate impresionante, dar si ca demersul nostru s-a bucurat si se bucura in continuare, de recunoastere la competitiile locale si internationale.”, a declarat Cora Diaconescu, Head of Digital Tribal Worldwide Romania.
“Comunicarea catre tineri este unul dintre obiectivele principale si o directie prioritara pentru McDonald’s in Romania. De aceea, in august 2015, cand fenomenul Junimea a luat amploare, am spus un DA hotarat la initiativa agentiei de a crea o campanie contextualizata, prima de tip Dark Social din Romania. Alaturi de Tribal Worldwide, partenerii nostri de incredere in comunicarea digitala, ne-am bucurat pentru premiile obtinute de campania #MecSalutaJunimea anul trecut la o serie de competitii locale si suntem foarte mandri de confirmarile internationale pe care ni le aduc premiile de la In2 Sabre Awards.”, a declarat Ramona Ciocodei, Communications Manager McDonald’s in Romania.
Printre celelalte premii obtinute de campania #MecSalutaJunimea se mai numara: Best Microsite, Best Brand Associated Community si Premiul Publicului la Internetics 2015, Golden Award in Excelence categoria Social Media la PR Awards 2015.