După ce a deschis oficial sezonul vacanţelor şi a dat cu pace şi cu multe premii echilibrate, ZIZIN şi-a desemnat câştigătorul Marelui Premiu: o excursie pentru 2 persoane în Africa.
ZIZIN a dat cu premii de vacanţă
Campania promoţională „ZIZIN Dă cu pace şi-n vacanţă” desfăşurată în perioada 18 mai – 12 iulie şi-a desemnat câştigătorii.
Toţi cei care au înscris codul de sub capacul produselor ZIZIN participante prin SMS sau online, pe www.zizin.ro, au intrat în competiţia pentru marele premiu sau pentru unul dintre cele 440 de premii zilnice şi săptămânale.
Prin tragere la sorţi, ZIZIN a oferit zilnic pahare de colecţie cu imaginea a 4 personaje antagonice din lumea animală utilizate în conceptul creativ al comunicării ZIZIN din ultimul an – leoaica versus antilopa, pisica versus cățelul – şi săptămânal, seturi de genţi de aventură, încăpătoare pentru EA şi practică pentru EL, pentru a le asigura o „vacanţă echilibrată”.
Exploratorul – personajul central din spoturile ZIZIN – a înmânat marele premiu fericitului câştigător al unei excursii de 2 persoane în Africa, în cadrul unui eveniment special. Cristian-Alexandru Păun, aventurierul din Bucureşti care se va bucura de inedita experienţă a unui safari african, a fost inițiat de către Exploratorul ZIZIN în „tainele” Africii şi a putut afla de la acesta toate „secretele de supravieţuire în sălbăticie”. Cu siguranţă, va avea ce să povestească la întoarcerea din Africa.
„Sunt extrem de fericit şi mă simt cu adevărat norocos să fiu chiar eu marele câştigător al promoţiei ZIZIN. Este pentru prima dată când am ocazia să câştig un premiu şi iată ce premiu! Desigur, privesc cu mult entuziasm călătoria ce mă aşteaptă în Africa. Sunt o fire aventuroasă şi sunt absolut convins că voi avea o vacanţă superbă, o experienţă unică şi de neuitat.”, ne-a spus Cristian-Alexandru Păun – câştigătorul marelui premiu ZIZIN.
Rezultatele excelente ale campaniei „ZIZIN dă cu pace şi-n vacanţă”
Promoția ZIZIN a fost susținută prin comunicare radio, outdoor, online, print, la punctul de vânzare, dar şi TV, prin intermediul spot-ului care a inspirat consumatorii ZIZIN să dea cu pace chiar și în vacanța de vară. În orice context şi situaţie, chiar şi atunci când pregătirile de vacanţă sunt în toi, familia compusă din femeia-leoaică şi bărbatul-antilopă este echilibrată de apa minerală naturală ZIZIN.
În online, campania ZIZIN s-a bucurat de rezultate spectaculoase. În cele 8 săptămâni, comunitatea de pe pagina de Facebook a Apei minerale ZIZIN a înregistrat o creștere de 136%, iar pe Youtube spot-ul a avut aproximativ 760.000 de vizualizări. Față de valul de comunicare anterior (decembrie 2014 – ianuarie 2015), activitatea site-ului www.zizin.ro a înregistrat pe parcursul campaniei „ZIZIN dă cu pace și-n vacanță” o creștere de 203% a numărului de utilizatori pe site și o sporire cu 268% a afișărilor de pagină. Ȋn plus, peste 70.000 de români s-au înscris în campania promoţională.
„Am rămas foarte surprinşi de interesul crescut al consumatorilor pentru pachetul de premii oferit de ZIZIN în cadrul campaniei „Dă cu pace şi-n vacanţă”. Pe parcursul promoţiei, am fost încântaţi să constatăm că avem clienţi care dovedesc un simţ al umorului bine dezvoltat şi care sunt deschişi către situaţii şi experiențe inedite, dacă acestea sunt prezentate cu mult umor. Toate premiile pe care le-am oferit au fost foarte bine primite, iar câştigătorului marelui premiu, un consumator obişnuit care nu a mai câştigat niciodată, sperăm să îi oferim o experienţă de neuitat. Desigur, aş dori să le mulţumesc partenerilor noştri şi agenţiilor de publicitate, media şi comunicare pentru ideea creativă a campaniei „Dă cu pace”. Suntem mândri că avem alături de noi nişte profesionişti şi promitem să dezvoltăm şi pe viitor campanii în care se va regăsi inovația. Mai mult decât atât, suntem bucuroşi să anunţăm că, după prima jumătate a anului, vânzările ZIZIN se încadrează în procentul de creştere propus pentru 2015, comparativ cu anul trecut, și suntem optimişti şi încrezători că trendul pozitiv se va menține şi în a doua parte a anului.”, a declarat Laura Lazăr, Chief Executive Officer al Apemin ZIZIN.