va dona 6.700 lei pentru renovarea Spitalului de Copii Cluj
· Angajaţii Sanofi şi membrii familiilor lor au alergat împreună peste 300 km pentru o cauză umanitară. Sanofi va dona 20 lei pentru fiecare kilometru parcurs.
· Cei care doresc să contribuie financiar la modernizarea spitalului o pot face apelând 0900.900.800 pentru 2 euro, 0900.900.802 pentru 5 euro sau 0900.900.804 pentru 10 euro (număr apelabil numai în cadrul reţelei Romtelecom). Mai multe detalii sunt disponibile la www.parinticlujeni.ro.
Treisprezece angajaţi ai Sanofi România şi Zentiva, alături de familiile lor, au participat la Bucharest International Marathon 2011, parcurgând împreună peste 300 km, deşi vremea a fost nefavorabilă. Respectându-şi angajamentul făcut, Sanofi va dona 20 lei pentru fiecare kilometru parcurs, respectiv 6.700 lei, pentru susţinerea Fundaţiei Părinţi Clujeni în proiectul de renovare completă a bucătăriei centrale a Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca.
Toţi cei care vor să contribuie prin donaţii personale la acest proiect o pot face sunând la 0900.900.800 pentru 2 euro, 0900.900.802 pentru 5 euro sau 0900.900.804 pentru 10 euro, numere valabile doar în reţeaua Romtelecom, până la data de 7 decembrie 2011.
Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca este o instituţie medicală complexă, de care beneficiază anual circa 130.000 de copii din toată ţara. Scopul proiectului este asigurarea unei alimentaţii sănătoase celor 350 de copii internaţi zilnic, prin renovarea completă şi dotarea bucătăriei centrale, aflată în prezent într-un grad avansat de degradare. Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile la //www.parinticlujeni.ro/proiecte/?2011-Zambet-de-copil-27.
„Ne-am mobilizat foarte bine, deşi condiţiile meteo nu ne-au fost prielnice. Gândul că miza este socială şi că mii de copii vor beneficia de pe urma contribuţiei noastre ne-a făcut să nu abandonăm cursa şi chiar să mergem şi mai departe de targetul stabilit iniţial, de 300 de kilometri. Sunt mândru de colegii mei şi de entuziasmul generat în cadrul echipei. Le mulţumesc, de asemenea, tuturor colegilor care au ales să contribuie prin donaţii telefonice sau care au promovat cauza în cercurile lor personale” – Doru Mircea, National Sales Force Manager, Cardiometabolic, Sanofi România şi participant la maraton.
Angajaţii Sanofi şi Zentiva sunt deja la al doilea proiect de acest gen. În aprilie 2011 au alergat la Maratonul Internaţional Cluj, iar banii donaţi de companie în numele lor au fost alocaţi copiilor cu diabet zaharat, pentru a-i sprijini în lupta dusă zilnic împotriva acestei afecţiuni.