Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In Streaming pe IQads.ro si live pe Money Channel,

În ediţia aniversară, AdCouture discută cu şapte lideri de top „Cum se vede 2009 prin luneta crizei”
 
La împlinirea a zece ediţii, AdCouture a invitat şapte lideri de “Top 10” din publicitatea românească pentru a analiza, impreună, schimbările care ar putea interveni în industrie ca urmare a crizei economice mondiale. Emisiunea este transmisă prin live streaming pe IQads.ro, iar cele mai importante momente sunt difuzate în direct pe The Money Channel.
 
AdCouture, prima emisiune de informaţie şi analiză din România care tratează subiecte legate de piaţa de media şi advertising din perspectiva business-ului, difuzată în fiecare luni seara pe The Money Channel, a ajuns la cea de-a zecea ediţie. Cu această ocazie, IQads.ro va găzdui, în exclusivitate prin live streaming, timp de 90 de minute, vineri dimineaţă, 28 noiembrie, o ediţie aniversară AdCouture. Locul rubricilor cu care telespectatorii s-au obişnuit („Adnews”, „Hot Spot” şi „Insider”) va fi luat de o dezbatere amplă despre evoluţia pieţei de publicitate din România sub influenţa crizei mondiale.
 
Sub sloganul “Criza trece, pietrele rămân”, şi-au confirmat participarea şapte lideri vizionari, aflati în primele zece locuri din ierarhia industriei de advertising româneşti. Felix Tătaru – GMP Bucharest; Carmen Tănasie – Omnicom Media Group România, Bogdan Prăjisteanu – MEDIAEDGE:CIA (fosta Media Insight); Manuela Necula – Ogilvy & Mather Advertising; Teddy Dumitrescu – Publicis Focus Advertising; Dragoş Grigoriu – Tempo Advertising; şi, nu în ultimul rând, Maria Tudor – Zenith Media Romania; analizează împreună cum se vor schimba modelul de business şi strucutura agenţiilor în 2009, dacă va domina media de nişă sau cea clasică, precum şi cum vor contribui soluţiile digitale la evoluţia pieţei.
 
Discuţia va fi moderată de realizatorul şi prezentatorul AdCouture, Şerban Ciuşca, în cadrul evenimentului Zilele Biz. Cele mai interesante momente, din punct de vedere business, vor fi difuzate în direct pe The Money Channel.

Bucuresti, 27.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.