- 20 de specialități medicale disponibile 24/7, prin telefon, aplicație mobilă sau portal web
- Noul concept de pachete de beneficii extrasalariale oferă interpretarea analizelor de laborator, consultanță nutrițională și monitorizarea comportamentului alimentar
- 70% din vizitele medicale pot fi înlocuite cu servicii de telemedicină, conform datelor American Medical Association, citate în studiul ”Market study on telemedicine” realizat de Comisia Europeană în 2018
Sodexo România, lider de piaţă în domeniul beneficiilor extra-salariale și al serviciilor pentru îmbunătăţirea calităţii vieții angajaţilor, lansează două noi pachete inovatoare de beneficii extrasalariale: Gusto Pass Plus de Sănătate şi Gusto Pass plus de Echilibru. Pe lângă sumele dedicate meselor zilnice, noile pachete oferă acces la servicii de telemedicină, consiliere pentru nutriție şi management al stresului, încurajează un stil de viață sănătos și asigură creșterea calității vieții angajaților.
Noile pachete completează oferta existentă a cardului de masă Gusto Pass, cu servicii suplimentare, precum: Gusto Pass Plus de Sănătate oferă pe lângă cardul de masă, servicii de telemedicină și consiliere pentru nutriție, iar Gusto Pass Plus de Echilibru aduce pe lângă cele două menționate și servicii de well-being. Cele două pachete vor fi disponibile pentru angajatori, atât pentru cei existenţi cât şi pentru cei care doresc să ofere de acum beneficii extrasalariale pentru angajaţi, începând cu data de 14 martie 2022.
„Aceste pachete sunt unice pe piața din România prin simplitatea oferită. Practic, cardul de masă oferă acces la mai multe servicii din categorii diferite, care țin de calitatea vieții, de starea de bine. Am construit aceste oferte personalizate, cu servicii medicale, de medicină preventivă și stil de viață sănătos în urma unor studii și cercetări de piață, astfel încât să răspundem nevoilor reale ale angajaților din România, dar şi ale angajatorilor, urmând tendințele globale de preocupare tot mai accentuată pentru starea de bine a oamenilor. Acestea vin să susțină misiunea noastră de a îmbunătăți calitatea vieții angajaților din România și ne dorim să aibă un impact pozitiv semnificativ în stilul de viață al angajaților și al familiilor acestora.” a declarat Manuel Fernandez Amezaga, Country CEO – Sodexo România&Bulgaria.
70% din vizitele medicale pot fi înlocuite cu servicii de telemedicină, conform datelor American Medical Association, citate în studiul ”Market study on telemedicine” realizat de Comisia Europeană în 2018
Pachetul Gusto Pass Plus de Sănătate include multiple specializări medicale, care sunt disponibile pentru beneficiari 24/7 putând fi accesate în sistem de telemedicină: medicină generală, stomatologie, pediatrie, medicină internă, ginecologie, psihiatrie, dermatologie, cardologie, urologie, psihologie generală, endocrinologie, gastroenterologie, reumatologie, nefrologie, nutriție și dietă, kinetoterapie. În ceea ce privește pachetele Gusto Pass Plus de Echilibru, acestea includ pe lângă serviciile de telemedicină menţionate anterior și consultații generale de nutriție, psihonutriție, psihologia și managementul stresului, tulburări de somn, programe de terapie personalizate.
Avantajele pe care le oferă serviciile de telemedicină utilizatorilor sunt rapiditatea, uşurinta şi accesabilitatea în obținerea de servicii medicale precum: trimiteri, rețete, recomandări pentru investigații, interpretarea analizelor, investigații sau rapoarte medicale existente. Aceste servicii sunt disponibile şi pentru membrii familiilor angajaţilor care utilizează beneficiile Sodexo, în același program, 24/7, 365 de zile pe an. Pentru rudele de gradul întâi serviciile sunt oferite gratuit.
„Companiile pot alege pentru angajații lor unul dintre cele două pachete de beneficii care se adaugă cardului de masă pentru a aduce un plus de valoare în viata angajaților, pentru a-i valoriza. Există momente în care angajații prețuiesc cel mai mult sentimentul de siguranţă, relațiile și dezvoltarea personală și tocmai de aceea aceste servicii vin să completeze portofoliul nostru și se aliniază cu tendințele globale. Gusto Pass Plus de Sănătate și Gusto Pass Plus de Echilibru sunt mai mult decât un card de masă, ele aduc programe personalizate de diete, de menținere a sănătății și de well-being, în scopul educării angajatorilor și angajaților pentru o viață mai sănătoasă”, a spus Daniela Coman, Product Manager, Sodexo Romania.
Telemedicina include o varietate de instrumente și platforme care permit medicilor să se conecteze cu pacienţii de la distanţă, dar şi între ei. Accesarea serviciilor incluse în pachetele nou dezvoltate se face telefonic sau online, pe baza datelor de pe cardul de masă. Serviciile pot oferite telefonic, cu timp de răspuns de câteva secunde, online pe portal sau consultații video programate.
Partenerul Sodexo România pentru serviciile de telemedicină şi de well-being este Telios Care. Compania este pionier pe piața telemedicinei din România, cu o echipă formată din medici primari și medici specialiști, doctori în medicină, cadre didactice universitare, o parte dintre aceștia având mai multe specialităţi și competențe. Experiența profesională a echipei include munca în spitale de stat dar și în cabinete private, atât în țară cât și în străinătate, și, mai recent, consiliere medicală la distanță, prin telemedicină. Detalii despre echipa medicală aici: https://www.telios.ro/echipa-medicala.