Flanco este primul retailer din România care oferă repararea, înlocuirea sau returnarea banilor pentru orice produs în maximum 5 ZILE
În premieră pentru retailul românesc, Flanco lansează garanția All Inclusive prin care, în cel mult cinci zile, indiferent de defecțiune, clienții au produsul din nou funcțional. Astfel, după ce sunt contactați prin telefon sau e-mail, specialiștii Flanco se deplasează la locuința clientului și repară produsul la fața locului sau în service. Dacă defecțiunea este gravă, Flanco oferă un produs nou sau returnarea banillor, totul în maxim 5 zile.
Garanţia All Inclusive vine în completarea garanţiei primite de la furnizor, asigurând servicii suplimentare precum diagnosticare şi reparare la domiciliul clientului, transportul gratuit al aparatului la centrul de service şi înapoi la domiciliul clientului, repararea, înlocuirea cu un produs similar sau returnarea banilor în maximum 5 zile de la sesizare.
“Flanco oferă astfel garanţia reparării sau înlocuirii unui produs într-un interval mult sub cel întâlnit în mod uzual în practică. Clientul beneficiază de asistenţă la domiciliu, transportul produsului către centrul de reparaţii, şi chiar înlocuirea produsului sau returnarea banilor,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Costul activării garanției All Inclusive pornește de la 49 de lei.
Mai multe detalii găsiţi pe www.flanco.ro
{mosloadposition user9}