Ce faci când vrei sã-ţi mobilezi bucãtãria? Mergi la un magazin de mobilã! Dar când vrei sã-ţi utilezi bucãtãria? Mergi la un retailer de electrocasnice!
De acum, la DOMO vei gãsi şi un shop-in-shop specializat în bucãtãrii modulare. În urma parteneriatului pe care l-a încheiat cu ALNO, cea mai mare companie germanã producãtoare de mobilã, DOMO oferã clienţilor sãi o experienţã de cumpãrare complexã şi servicii unice pe piaţa de retail. Pe lângã mobila de bucãtãrie executatã la comandã în Germania, în magazine se oferã şi consiliere în alegerea celor mai potrivite echipamente incorporabile.
Cu o cifrã de afaceri de 649 milioane Euro în anul 2004 şi aproximativ 2 800 angajaţi, ALNO AG este unul dintre cei mai mari producãtori de mobilã pentru bucãtãrie din lume. Succesul reputat de ALNO în întreaga Europã se bazeazã pe calitatea deosebitã şi pe rapiditatea producţiei.
“Am prospectat piaţa din România în cãutarea unui partener şi considerãm cã DOMO este unul de încredere, care în mai bine de 10 ani a reuşit sã-şi clãdeascã o afacere sãnãtoasã şi de succes, în peisajul unei pieţe extrem de competitive.
Suntem siguri cã ALNO va beneficia în România de expertiza DOMO şi îi va completa cu succes oferta. Experienţa pe care o avem în cele peste 50 de ţãri în care vindem ALNO ne-a demonstrat cã business-ul evolueazã spectaculos într-un timp relativ scurt”, a declarat Dieter Klee, Director de Export ALNO AG.
Primele rezultate ale acestui parteneriat vor fi vizibile în magazinul DOMO din galeriile Real Timişoara, care se deschide pentru public în data de 16 martie. Clienţii care vin în magazinele DOMO şi doresc o bucãtãrie complet mobilatã şi utilatã beneficiazã de ajutorul personalului specializat, care simuleazã pe computer bucãtãria, ţinând cont de spaţiul şi dorinţele clienţilor. Aceştia pot pleca acasã cu schiţa, costul şi siguranţa cã tot ceea ce au comandat se va produce pentru ei în scurt timp şi la o calitate ireproşabilã. Showroom-ul ALNO este în acest moment singurul din România, iar DOMO îşi propune ca pânã la sfârşitul anului sã deschidã alte 4-5 magazine de prezentare ALNO în principalele oraşe.
“Compania DOMO lucreazã pentru a-şi îndeplini viziunea: ca fiecare român sã aibã în casã un produs cumpãrat de la noi. Acest parteneriat este o dovadã cã suntem proactivi în abordarea clienţilor, cãrora dorim sã le oferim în magazinele noastre complexitatea unui retail modern”, a declarat Lorand Szarvadi, CEO Domo.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 magazine ce însumeazã aproximativ 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1200 angajaţi.
{mosloadposition user10}