Începând din această săptămână, zeci de produse oficiale ale clubului de fotbal Rapid București sunt disponibile în hipermarketul Auchan Crângași, într-o zonă special dedicată, ca urmare a unei colaborări între FC Rapid și Auchan România.
Mai mult, cu această ocazie, este lansată și berea Giuleșteana, propria marcă de bere a clubului de fotbal și berea oficială a rapidiștilor. Astfel, prin prezența shop-ului unui club de fotbal în cadrul unui lanț de hipermarketuri, cele două organizații marchează o premieră pe plan național și își propun ca împreună să servească și mai bine comunitatea în care activează.
Shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași, aflat în apropierea stadionului Giulești, va cuprinde o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, de la agende, brățări, căni, fanioane, steaguri, insigne, ochelari, umbrele, până la tricouri personalizate. Prețurile articolelor pornesc de la 5 lei și ajung până la 260 lei, iar până la 31 decembrie, clienții fideli beneficiază de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan. Inaugurarea shop-ului este un proiect pilot, menit să evolueze.
„Acest proiect reprezintă, în primul rând, un avantaj în plus pentru fanii Rapid care își fac cumpărăturile, de peste 10 ani, din Auchan Crângași. De acum, aici vor avea parte și de o experiență personalizată, printr-un shop 100% dedicat echipei lor preferate și pe care ne dorim să-l dezvoltăm. Suntem bucuroși să aducem astfel o valoare adăugată în comunitatea locală”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Berea rapidiștilor, disponibilă la Auchan Crângași
Cu ocazia lansării acestui parteneriat, clubul de fotbal Rapid București lansează și propria marcă de bere, Giuleșteana, aceasta fiind în prezent comercializată în magazinul Auchan Crângași, urmând a fi în curând disponibilă în hipermarketurile Auchan din București.
Produsă de Nemțeana, unul dintre primii producători locali de bere artizanală, Giuleșteana este o bere blondă neflitrată, cu gust dens amărui, obținută din ingrediente românești, malț și hamei premium, susținând astfel și misiunea retalierului de a sprijini și promova producătorii locali.
„Parteneriatul cu Auchan România este un pas firesc din cadrul strategiei comerciale a clubului Rapid. Am găsit în Auchan un partener a cărui viziune și ambiții sunt similare cu ale Rapidului. Am încredere că împreună vom face lucruri frumoase”, a declarat Daniel Niculae, președinte FC Rapid.