Platforma Retargeting Biz vine în întâmpinarea magazinelor online cu un ghid specializat pentru Black Friday și o serie de îmbunătățiri la nivelul campaniilor, utilizatorii având acces la o arhivă bogată de șabloane, bannere, rame, stickere, animații și texte auto-generate specifice perioadei de reduceri.
În 2020 s-au înregistrat peste 500,000 de tranzacții la nivel național în ziua de Black Friday, aproape dublu față de cifrele din 2019, aproximativ 4,500-5,000 de tranzacții într-un singur minut, în special în primele ore ale zilei.
“Fenomenul Black Friday nu mai poate fi de mult ignorat. În 2020 s-au înregistrat peste 500,000 de tranzacții la nivel național în ziua de Black Friday, aproape dublu față de cifrele din 2019. Dacă analizăm rezultatele, ne apropiem ușor de 4,500-5,000 de tranzacții într-un singur minut, în special în primele ore ale zilei. Iar faptul că mai bine de jumătate din toate aceste tranzacții sunt făcute dintr-un singur click nu face decât să confirme ritmul accelerat caracteristic perioadei” susține Rareș Bănescu, CEO Retargeting Biz. “Majoritatea clienților noștri au înregistrat volume de trafic și vânzări chiar și de trei ori mai mari pe 13 Noiembrie (data oficială Black Friday în 2020 în România), iar anul acesta ne așteptăm la menținerea, dacă nu chiar accentuarea acestor tendințe” adaugă Rareș.
La scurt timp după lansarea oficială a noii versiuni a platformei în această toamnă, aplicația Retargeting Biz conține acum și un ghid detaliat, plin de sfaturi practice și explicații pas cu pas referitoare la pregătirea, implementarea și eficientizarea campaniilor de Black Friday, ce poate fi descărcat cu ușurință, direct din aplicație.
“Magazinele online trebuie să aibă în vedere faptul că în această perioadă acțiunea de cumpărare este extrem de rapidă, așadar este necesară eliminarea tuturor elementelor care îngreunează procesul de cumpărare. Scopul nostru a fost să le permitem comercianților din mediul digital să se concentreze pe procesul de vânzare și să îl poată maximiza implementând planul de acțiune recomandat de specialiștii noștri. Printre beneficiile aplicării acestor strategii se numără evidențierea canalelor și tipurilor de reclame cu impact imediat, dar și optimizarea implementării acestora, administrându-le pe toate din aceeași platformă și având la îndemână resurse creative variate și atractive, precum și texte predefinite specifice perioadei Black Friday.” relatează Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.
Folosirea creativelor cu design deosebit și a textelor autogenerate cu tematică de Black Friday a adus întotdeauna rezultate vizibile, ceea ce a determinat Retargeting să continue dezvoltarea acestora. Iată diferențele înregistrate în 2020 pentru câteva dintre tipurile de campanii ce pot fi create folosind aplicația Retargeting:
“Depășirea eventualelor provocări de ordin tehnic sunt un element cheie al pregătirilor de Black Friday. Înțelegând proporțiile acestui eveniment, am asigurat servere suplimentare pe toată perioada sezonului reducerilor, pentru a conferi și mai multă siguranță utilizatorilor platformei noastre” completează Rareș Bănescu.