Timp de patru zile, începând cu 18 octombrie, ROMEXPO organizează concomitent cinci manifestări expoziţionale: TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI, EXPO SPORT ŞI AGREMENT, EXPO DRINK, ROMHOTEL şi EXPOMIL.
TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI
Ajuns la cea de-a XVIII-a ediţie, Târgul de Turism al României (TTR) are o bogată tematică ce cuprinde următoarele capitole: Participări oficiale şi regionale; Agenţii de turism şi touroperatori; Autorităţi şi asociaţii profesioanle din turism; Organizatori de congrese şi turism de afaceri; Staţiuni turistice, complexe balneare; Hoteluri, companii hoteliere; Pensiuni, cabane, campinguri; Servicii de alimentaţie publică în turism; Servicii de transport în turism; Servicii financiare şi de asigurări; IT în turism, sisteme de rezervări; Învăţământ, formare profesională în turism; Cultură, agrement; Edituri şi publicaţii în turism; Promovare şi marketing turistic; Altele. Târgul se va desfăşura în Pavilioanle 12, 13, 14 şi 15 şi reuneşte 220 de firme, în creştere cu 20% faţă de ediţia de anul trecut. Firmele provin din 17 ţări: Austria, Bulgaria, Egipt, Emiratele Arabe, Germania, Grecia, Israel, Italia, Olanda, Polonia, Republica Cehă, România, Spania, Thailanda, Tunisia, Turcia şi Ungaria. Suprafaţa totală ocupată este de 10.500 metri pătraţi.
Târgul de Turism al României va fi prefaţat de Forumul de Bune Practici, care se va desfaşura pe 17 octombrie, între orele 10,00-17.00 în Sălile Madgearu şi Brâncuşi ale Complexului expoziţional. Organizat de ROMEXPO, ANAT şi IBD/GTZ şi aflat la a treia ediţie, forumul îşi propune să transmităm mesajul că există bune practici şi în turismul din România. Pe lângă reputaţi specialişti români în turism, vor participa şi specialişti germani care vor prezenta trenduri în turismul internaţional şi studii ce relatează modul în care piaţa germană percepe turismul românesc. În paralel cu Forumul de Bune Practici, se va desfăşura cursul „Managementul plângerilor şi reclamaţiilor”.
EXPO SPORT ŞI AGREMENT
Expoziţia internaţională de produse, articole şi echipamente pentru sport şi agrement, EXPO SPORT ŞI AGREMENT, ajunsă la ediţia a VI-a se va desfăşura în Pavilioanele 26-28 şi pe platformele exterioare aferente. Expoziţia reuneşte 30 de expozanţi pe o suprafaţă de circa 3.000 de metri pătraţi.
Firmele înscrise oferă o paletă largă de produse ce cuprinde de la echipamente pentru petrecerea timpului liber şi dispozitive pentru măsurători, până la îmbrăcăminte şi încălţăminte sport. Dintre produsele care pot fi găsite la expoziţie se numără: atv-uri, mese billiard, snooker, Torser – aparat energizare şi tonifiere, ErgoControl – Aparate destinate evaluării şi restabilirii controlului mişcării în antrenament sportiv, scaune de masaj, aparate şi accesorii profesionale de darts, arcuri, săgeţi, ţinte, corzi de alpinism, Tunturi – echipamente pentru fitness şi biciclete, aparate sportive pentru fitness si bodybuilding, suplimente nutritive: proteine, creatine, băuturi minerale, vitamine, Paintball.
In data de 20 octombrie 2007, în cadrul expoziţiei se va organiza, în colaborare cu firma GENESSE, Concursul BODYPOWER STRONGEST MAN. Concursul va avea 5 probe, după cum urmează: Răsturnarea anvelopelor gigant pe o distanţă de 25 de metri, Tractarea unei maşini de mai mult de două tone, Ridicarea şi pozitionarea pe un stativ a trei bile mari din piatră, de greutăţi între 100 şi 120 kilograme, Mersul fermierului şi Buturuga.
EXPODRINK
Expoziţia internaţională de vinuri, băuturi alcoolice; răcoritoare, cafea şi echipamente de producţie, ajunsă la ediţia a XI-a este găzduită de Pavilionul 2 şi platforma aferentă. Expoziţia reuneşte peste 60 de firme pe o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi din diverse domenii: vinuri, băuturi alcoolice şi nealcoolice, bere şi ingrediente pentru producerea berii, tutun, cafea şi ciocolată, produse chimice destinate viticulturii, echipamente şi tehnologii, maşini şi utilaje pentru spălarea recipienţilor şi îmbutelierea băuturilor, ambalaje pentru băuturi. Sunt reprezentate ţările: Bulgaria, Franţa, Italia, Republica Moldova, Polonia, România şi Ungaria.
BMP
Dintre serviciile specializate oferite de ROMEXPO participanţilor la manifestarea expoziţională, amintim BURSA DE CONTACTE/ BUSINESS MATCHING POINT, serviciu de facilitare întâlniri de afaceri între expozanţi şi vizitatorii specialişti direct interesaţi de produsele şi serviciile oferite. Serviciul se adresează tuturor firmelor indiferent de dimensiunea sau de domeniul de activitate.
Pentru sprijinirea şi dezvoltarea acestei activităţi am lansat www.bizmatchingpoint.ro, site dedicat, în special, serviciului Bursa de Contacte/ Business Matching Point. Site-ul cuprinde prezentarea tututor serviciilor cu valoare adăugată oferite clienţilor ROMEXPO; conţine de asemenea şi posibilitatea prezentării online încă înainte de începerea târgului a produselor care vor fi expuse prin înregistrarea în cadrul aplicaţiei creată cu scopul susţinerii activităţii de matchmaking şi pentru a răspunde solicitărilor tot mai ridicate şi a eficientiza programele de întâlniri prestabilite între expozanţi şi vizitatori. Echipa Business Matching Point vă stă la dispoziţie în timpul manifestărilor expoziţionale în cadrul standurilor BURSA DE CONTACTE din Pavilioanele 1, 2,14 şi 20-21.
Utile
În aceeaşi perioadă cu cele trei manifestări expoziţionale amintite, Complexul Expoziţional va mai găzdui şi EXPOMIL – Expoziţie internaţională de tehnică militară, ediţia a V-a, în Pavilionul 1 şi ROMHOTEL – Expoziţie internaţională de arhitectură, echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante – ediţia a XV-a, în Pavilioanele 16, 17, 18, 20-21, 29, 30, 45.
Programul de vizitare al expoziţiei este zilnic între orele 10,00 şi 18,00 şi în ultima zi între orele 10,00 şi 16,00. Biletul de intrare costă 6 lei şi oferă acces la toate manifestările expoziţionale amintite. Mai multe informaţii pot fi găsite pe site-urile www.targuldeturism.ro, www.exposport.ro şi www.expodrink.ro.
{mosloadposition user10}