În urma unei cercetări realizate de către ISRA Center Marketing Research la cererea Tuborg România, reiese că românii sunt influenţaţi în mod pozitiv de muzica pe care o ascultă, 62% dintre aceştia declarând că muzica are un impact mare sau foarte mare asupra stării lor de spirit.
Cercetarea, realizată pe un eşantion de 1058 de persoane, bărbaţi şi femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 55 de ani, a mai scos în evidenţă faptul că un român ascultă muzică 2,13 ore pe zi, în medie, fie că acest lucru se întâmplă acasă (56%), în club (23%), pe stradă (10%) sau la concerte (3%). Printre instrumentele muzicale preferate de către români se numără chitara (21 %), pianul (13%), tobele (12%) şi saxofonul (6%).
Marca Tuborg este cunocută pentru asocierea cu muzica încă de la lansarea in Romania, iar scopul acestei cercetari a fost acela de a înţelege mai bine importanţa muzicii in stilul de viată al romanilor. De altfel, Tuborg este recunoscut pentru celebrele concerte Tuborg Green Fest, care aduc la un loc muzica bună cu berea de calitate şi cu libertatea de a spune “nu” rutinei, precum şi pentru eforturile depuse în a susţine formaţiile româneşti de muzică, prin intermediul platformei Tuborg Sound.
“Se spune că românii ştiu să se distreze şi că muzica este un ingredient esenţial al acestui lucru. Nu ştiu dacă, la nivel internaţional suntem sub sau peste medie, în ceea ce priveşte timpul pe care îl petrecem ascultând muzică, însă îmi este clar că românii ascultă muzică pentru a se relaxa, pentru a se simţi bine, pentru a se distra, ceea ce este exact promisiunea berii Tuborg: o bere de calitate ce oferă distracţie şi muzică la cele mai înalte standarde” a declarat Doron Zilberstein, Vicepreşedinte Marketing URBB.
Anul acesta, Tuborg a invitat tinerii să se distreze şi să fie răsplătiţi pentru acest lucru, dând startul uneia dintre cele mai mari campanii naţionale de recrutare a unui organizator de petreceri: Tuborg Party Manager. Competiţia pentru jobul de Tuborg Party Manager a început în luna iunie a acestui an, iar de atunci, aproximativ 2000 de tineri si-au depus CV-urile pe site-ul tuborg.ro, au participat la probele din cadrul campaniei, au organizat sute de petreceri si au mobilizat mii de tineri pentru a câştiga puncte şi pentru a urca in clasamentul final. În final, clujeanul Radu Vlăduţ, în vârstă de 22 de ani, a câştigat jobul de Tuborg Party Manager şi a devenit responsabil de organizarea celor mai cool petreceri marca Tuborg.
Primele petreceri organizate de Tuborg Party Manager au fost, în acelaşi timp, premiere, printre acestea numărându-se prima petrecere pe acoperişul unui mall din Capitală (ZU Kids on the Block), lansarea albumului Grimus în Cluj Napoca sau petrecerile Tuborg Set Up Venue în Timişoara. Începând cu luna noiembrie, Radu Vlăduţ a organizat petrecerile Tuborg Christmas Brew, vizitând peste 60 de locaţii în mai multe oraşe din ţară (Bucureşti, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Sibiu, Braşov, Iaşi, Galaţi, Oradea).
Anul acesta, Tuborg a fost responsabil pentru organizarea a doua evenimente muzicale majore: Festivalul ARTmania, cel mai important eveniment de artă, cultură şi muzică din Sibiu, precum şi Tuborg Green Fest Peninsula, unul dintre cele mai mari evenimente de muzică rock, sprijinite şi susţinute de Tuborg. În cele 4 zile petrecute pe malul Mureşului, participanţii au putut asculta nume celebre precum Hammerfall, Helloween, Guano Apes, DUB FX, Danko Jones şi mulţi mulţi alţii. Şi pentru că platforma Tuborg Sound susţine muzica românească de calitate, Tuborg a organizat, sub această platformă, peste 70 de evenimente şi concerte, atât în Bucureşti cât şi în ţară.
URBB (United Romanian Breweries Bereprod este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare si a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini si Bilbor.