Metropolitan Life a lansat Comunitatea Femeilor cu scopul de a contribui la dezvoltarea profesională și personală a femeilor din organizație. Acestă inițiativă se adresează întregii echipe de femei din cadrul Metropolitan Life și face parte din acțiunile propuse la nivel global în pilonul strategic de Diversitate și Incluziune.
„Misiunea Comunității Femeilor este să contribuie la dezvoltarea profesională și personală a femeilor din companie și să susțină organizația în atragerea, dezvoltarea și promovarea femeilor talentate. Implicarea fiecărei colege este foarte importantă și ne aduce cu un pas mai aproape de îndeplinirea misiunii noastre”, precizează Lelia Popescu, Ambasador al programului Diversitate și Incluziune din Metropolitan Life.
Cu un plan de acțiuni deja stabilit pentru anul în curs, Comunitatea Femeilor din Metropolitan Life se va implica în proiecte variate cum sunt implementarea unui program de mentorat adresat femeilor pentru a le încuraja în dezvoltarea lor profesională, inițierea unui program de maternitate dedicat femeilor care tocmai au devenit mame, organizarea de sesiuni periodice de controale medicale și seminarii de dezvoltare profesională și personală. Totodată, vor fi încheiate parteneriate cu asociații locale pentru desfășurarea de acțiuni caritabile.
Susținerea pe care o au femeile în organizația din România este confirmată și numeric: 80% din angajații Metropolitan Life din România sunt femei, iar reprezentativitatea femeilor în echipa locală de management executiv este de 50%. La nivelul Regiunii Europa Centrală și de Est, funcțiile ocupate în majoritate de femeile din companie sunt în domenii variate precum dezvoltare produse, financiar, juridic, vânzări, ajungând ca echipele de Branding și Comunicare, Resurse Umane și Operațiuni să fie formate din femei în procent de 85%. Rolul important al femeilor în organizația din România este evidențiat și de faptul că 67% din funcțiile de conducere sunt ocupate de femei.
„Diversitatea și în special incluziunea sunt foarte importante pentru noi pentru că arată ce fel de companie suntem. Acestea au devenit parte din cultura noastră organizațională. Obiectivul nostru este să identificăm și să recrutăm oameni talentați din categorii diferite, pentru a-i dezvolta și păstra în organizație și să creăm un mediu în care să oferim tuturor oportunitatea de a avea succes”, spune Theodor Alexandrescu, CEO Metropolitan Life.
România lansează această Comunitate Internă a Femeilor în cadrul programului de Diversitate și Incluziune, care susține integrarea într-o singură echipă a persoanelor cu abilități profesionale valoroase, indiferent de rasă, cultură, naționalitate, statut, vârstă, personalitate sau experiență.