Antena 1 a fost din nou in topul preferintelor telespectatorilor in puncte cheie ale zilei de miercuri, 5 mai. Dimineata a inceput cu Mircea Badea, „In gura presei”, dupa-amiaza a continuat cu Observator 16, iar seara a adus un meci de fotbal calitate, disputat intre Steaua si Astra Ploiesti.
Stilul acid cu care Mircea Badea analizeaza in fiecare zi informatiile aparute in presa se numara adesea in topul preferintelor telespectatorilor. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea In gura presei a fost lider de piata in slotul 09:56-10.54, cu un rating mediu de 91.000 telespectatori si o cota de piata de 15.7%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 10:18, când 206.000 telespectatori din mediul urban urmareau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Pro Tv, cu un rating mediu de doar 57.000 de telespectatori si o cota de piata de 9.9%, urmat de Realitatea Tv cu un rating mediu de 46.000 telespectatori si o cota de piata de 8.0%.
Telespectatorii Antena 1 s-au obisnuit deja sa primeasca stirile dupa-amiezii de la echipa de profesionisti care sustine Observator 16. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator16 a fost lider de piata in slotul 16:00 – 16:58, cu un rating mediu de 166.000 de telespectatori si o cota de piata de 16,4%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 16:31, când 480.000 telespectatori din mediul urban urmareau emisiunea de stiri de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Pro Tv, cu un rating mediu de doar 141.000 de telespectatori si o cota de piata de 13,9%, urmat de Acasa Tv cu un rating mediu de 89.000 telespectatori si o cota de piata de 8.8%.
Seara a adus o confruntare pe terenul de fotbal intre Steaua si Astra Ploiesti. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, meciul de fotbal a fost lider de piata in slotul 20:31-22:20, cu un rating mediu de 356.000 de telespectatori si o cota de piata de 15.6%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 22:17, când 920.000 de telespectatori din mediul urban urmareau meciul de fotbal de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Prima Tv, cu un rating mediu de 302.000 de telespectatori si o cota de piata de 13,3%, urmat de Pro Tv, cu un rating mediu de 296.000 telespectatori si o cota de piata de 13%.
Programele Antena 1 au fost apreciate de-a lungul zilei de 5 mai in toata diversitatea lor, de la emisiuni de divertisment de calitate, cum este In gura presei, stiri redate de profesionisti la Observator si pâna la cele mai asteptate meciuri de fotbal ale sezonului din liga I.
Sursa: GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:5 mai 2010
{mosloadposition user10}