Luna decembrie nu este numai luna cadourilor, ci şi luna în care ne amintim de tradiţii. Brandstalk Advertising, parte a holdingului de comunicare thegroup, şi Cargill readuc pe micile ecrane personajul care a consacrat succesul brandului Untdelemn de la Bunica.
Prin campania „Găteşte cu încredere”, care se derulează în perioada 1-30 decembrie pe TV, outdoor şi indoor prin reţeaua Zoom TV, agenţia Brandstalk îşi propune să o readucă pe Bunica în viaţa românilor, nu numai ca bucătăreasa cea mai pricepută a casei, ci mai ales ca liant pentru întreaga familie.
Din punct de vedere creativ, execuţiile TV pun în scenă trei situaţii în care Bunica este susţinătorul moral al familiei, pe lângă rolul ei important in bucatarie. Astfel, protagonista spoturilor, prin experienţa de viaţă, aduce soluţii simple, dar de mare ajutor la problemele timpurilor prezente cu care se confruntă cei din familie. Ajutorul ei de nădejde este ingredientul nelipsit din bucătărie: Untdelemn de la Bunica.
Cele trei pastile TV dezvoltate de Brandstalk aduc în lumina reflectoarelor, pe rând, cele trei tipuri de ulei din portofoliul Cargill, fie că este untdelemn pentru gătit, fie că este special pentru prăjit sau aromat pentru asezonarea salatelor şi pe care eroina noastră le întrebuinţează conform specificului reţetei pe care o pregăteşte.
“Din punct de vedere strategic, această campanie este pasul firesc în comunicarea noii identităţi a brandului Untdelemn de la Bunica. Aşadar, după ce am dezvoltat un nou logo şi o etichetă elegantă şi mai prietenoasă, venim acum cu o serie de execuţii TV, outdoor şi indoor care să reitereze valorile brandului: experienţă, tradiţie şi grijă pentru cei dragi. Personajul bonom reprezintă garantul expertizei dovedite, trăite şi transmise mai departe, noii generaţii, de aici şi îndemnul acesteia “Găteşte cu încredere“, care vine să susţină calitatea uleiurilor Untdelemn de la Bunica. Desigur, nu este deloc întâmplător faptul că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu sărbătorile de iarnă, atunci când se acordă o atenţie sporită bucatelor, familia reunindu-se în jurul mesei pentru a savura mâncarea gătită în casă.”, a declarat Irina Oprea, Trade & Marketing Manager Cargill Oils.
„Sfătoasă şi un pic şugubeaţă, Bunica reuşeşte de fiecare dată să găsească rezolvări pentru problemele reale şi actuale ale celor dragi, prin sfaturile sale preţioase şi prin deliciile culinare menite să fie pe placul membrilor familiei. Ea rămâne un simbol extrem de sugestiv pentru brandul Untdelemn de la Bunica, fiind driver-ul de imagine asupra căruia urmele lăsate de patina timpului dau un un plus de veridicitate relatării, impunând respect şi consolidând ideea de marcă românească cu tradiţie.”, a punctat Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising.
Campania de media buying şi media planning a fost dezvoltată şi implementată de Media Investment, parte a holdingului de comunicare thegroup.
Cargill în România
Cargill activează în România din 1996, are sediul central în Bucureşti şi în jur de 750 de angajaţi în 22 de locaţii din ţară. Compania are activităţi în domeniul cerealelor şi al seminţelor oleaginoase, uleiului îmbuteliat şi rafinat şi al nutriţiei animale.
Cargill Oils este producătorul al celei mai de încredere mărci din România – Untdelemn de la Bunica potrivit studiului realizat de Reader’s Digest în perioada 2006-2011.
Pentru mai multe informaţii vizitaţi site-ul //www.cargill.ro.
Thegroup
thegroup este cel mai extins şi inovator grup de comunicare din România, include agenţii specializate din domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale. thegroup ocupă poziţia numărul 1 în clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifră de afaceri de 108,86 milioane euro.