peste 1000 de echipamente TV şi video pe zi
Potrivit reprezentanţilor Flamingo International, segmentele produselor electronice, electrocasnice și IT&C au generat 70% din vânzările înregistrate de către retailer în decembrie 2007, cele mai mari vânzări fiind înregistrate în Bucureşti
În luna decembrie 2007, Flamingo International, unul dintre principalii retaileri de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, a înregistrat cele mai mari volume de vânzări pentru aparatele TV-Video, produsele IT (notebook-uri şi PC-uri) şi electrocasnice (în special categoria white goods), acestea contribuind cu peste 70% la totalul vânzărilor realizate de către retailer în această perioadă. Conform reprezentanţilor companiei, printre cele mai solicitate branduri din categoriile menţionate au fost Samsung, Philips, Indesit sau Whirpool, precum şi brandurile proprii: Point, Diablo sau SEG. „Ne aşteptam ca produsele din categoriile de electronice şi electrocasnice să înregistreze cele mai mari vânzări în această perioadă, ca urmare a reducerilor de preţ practicate de către producători, dar și a disponibilității clienților de a investi mai mult în produse electronice și electrocasnice în această perioadă. Astfel, în cazul aparatelor TV şi video am înregistrat vânzări de sute de unităţi pe zi, fiind şi perioade în care am depăşit 1.000 de unităţi vândute zilnic, iar în cazul produselor din categoria white goods numărul unităţilor vândute a variat între câteva sute şi câteva mii zilnic”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
În decembrie 2007, Flamingo International a înregistrat 20% din totalul vânzărilor anuale, cele mai mari volume de vânzări fiind generate de segmentele produselor electronice şi electrocasnice, urmate de produsele de entertainment și consolele de gaming.
Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vânzări ale produselor electronice, electrocasnice şi IT&C au fost înregistrate în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers din Bucureşti, acestea contribuind cu peste 25% la totalul vânzărilor realizate în decembrie 2007.
În ultimul trimestru al anului 2007 Flamingo International a înregistrat un volum de vânzări de 40% din totalul vânzărilor anuale, ultimele două luni ale anului generând un volum de vânzări cu peste 50% mai mare față de perioada similară a anului 2006.
{mosloadposition user10}