Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor. Potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata preparate pe bază de cafea se află în topul preferințelor consumatorilor de băuturi nealcoolice, surclasând apa îmbuteliată și băuturile energizante pentru sportivi. În România, brandul de cafea gata preparată HELL ICE COFFEE a înregistrat o creștere de 22.4% în 20221.
Ca un răspuns firesc la cererea în creștere din partea pieței și la noile obiceiuri ale consumatorilor, cafeaua rece deținută de marca de top din România2, HELL, și-a extins recent portofoliul cu două sortimente noi – Choco Latte și Black Coffee.
Primul sortiment, recent intrat și pe piața locală, are o aromă populară printre băutorii de cafea gata preparată, nouă pe piața din România și ușor de intuit după denumire – Choco Latte. În conținutul ei se află 70% lapte degresat și extract natural de cafea Arabica și Robusta, cu o aromă extraordinară de ciocolată.
Celălalt sortiment lansat recent de HELL ICE COFFEE este Black Coffee, care spre deosebire de altele din gamă nu conține lapte sau alte preparate din lapte și are un conținut foarte scăzut de zahăr. Ceea ce îl face însă deosebit este metoda de preparare. HELL ICE COFEE Black Coffee este preparat la rece, adică este un cold brew. Această metodă de procesare a boabelor de cafea durează de la 6 până la 20 de ore, rezultatul fiind o aromă mult mai delicată și mai subtilă. Black Coffee are 58 mg de cofeină / 100 ml de produs și este preparată din cafea Arabica, unul dintre cele mai vechi și populare sortimente din lume, cu un volum anual de consum de 150 de milioane de saci.
”Având în vedere creștrerea anuală a gamei de cafea gata preparată HELL ICE COFFEE atât pe piața locală, cât și pe cea internațională (în România brandul a crescut cu ~47% din punct de vedere al volumului vândut în 2022 și are o cotă de piață de peste 30%), dar și noutatea pe care o reprezintă aceste noi arome, ne așteptăm ca lansarea lor să aibă un succes similar pe piața locală, să ne ajute să ne păstrăm poziția de lider de piață, în același timp în care le oferim consumatorilor noi opțiuni pentru această categorie de băuturi”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național HELL ENERGY România.
Ca și celelalte produse HELL ICE COFFEE, Choco Latte și Black Coffee conțin ingrediente de calitate superioară și extracte autentice de cafea. În plus, aromele lor sunt unele dintre cele mai populare în rândul consumatorilor, așa că decizia de a extinde portofoliul cu aceste două noi sortimente a venit ca un răspuns natural la preferințele consumatorilor.
HELL a lansat gama ICE COFFEE la începutul anului 2020, inițial având 3 arome. Calitatea superioară, laptele natural, extractele de cafea Arabica și Robusta și aromele produselor au câștigat rapid aprobarea consumatorilor. Până în luna iulie a aceluiași an, această gamă a devenit lider pe piața de cafea rece gata preparată în retailul din România, în ceea ce privește numărul de unități vândute, menținându-și această poziție deja de trei ani.
În timp, HELL ICE COFFEE a devenit o familie mare, cu șapte varietăți, în cadrul căreia iubitorii de cafele reci gata preparate și-au găsit aroma preferată dintre Latte, Cappuccino, Double Espresso, Choco Latte, ca și cei care căutau ceva special și fără lactoză (Caramel Sărat), cei care optează pentru un regim special (Slim Vanilla, fără zahăr) sau cei care preferă o cafea sofisticată (Black Coffee).
Toate produse din gama HELL ICE COFFEE sunt ambalate în cutii de aluminiu de 250 ml, 100% reciclabile. Datorită dimensiunilor optime, acestea pot fi consumate acasă, la birou sau în mișcare.
HELL ENERGY este prezent cu gama HELL ICE COFFEE în aproape 30 de țări, printre care și Grecia, Croația și Mare Britanie.
1. Acest calcul se bazează pe datele raportate de Nielsen prin Serviciul său de măsurare în retailul cu amănuntul din 2021 până în 2022, pe perioada de 12 luni care se încheie la 31 decembrie 2022, pentru piața totală de retail din România (Copyright © 2022, Nielsen).
2. HELL ICE COFFEE este lider pe piața locală de cafea gata preparată în ceea ce privește valoarea totală și numărul de unități vândute. Acest calcul se bazează pe datele raportate de Nielsen prin Serviciul său de măsurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se încheie la 31 mai 2022 pentru piața totală de retail din România (Copyright © 2022, Nielsen).