valoreaza 10.000 de euro
McCann Erickson semnează cea mai nouă campanie promoțională Doncafe, „Ascultă sunetul câștigător Doncafe”, arătând încă o dată cum automatele Doncafe folosesc boabe măcinate chiar în momentul pregătirii cafelei.
Mecanismul permite consumatorului să se concentreze pe experiența cafelei râșnite de automatul Doncafe. Cei care înscriu codul unic de pe pahar pe site-ul www.sunetuldoncafe.ro, pe www.facebook.com/doncafe sau prin sms la numărul 1740 vor putea câștiga pe loc unul din cele 3 premii zilnice în valoare de 100 de euro. În plus, toți participanții intră în cursa pentru marele premiu de 10.000 de euro.
Campania, susținută de cei doi mari iubitori ai cafelei proaspăt râșnite, Daniel Buzdugan și Mihai Morar, va beneficia de promovare în mediul online și offline: website adaptat pentru toate device-urile, Facebook, Youtube, promovare la automatele Doncafe și Radio ZU.
Promoția începe în data de 1 octombrie și durează până în 15 noiembrie.
Mai multe detalii despre concurs, precum și regulamentul integral al acestuia, puteți găsi pe www.sunetuldoncafe.ro și pe pagina de Facebook Doncafe.