Cascadorii unice şi recorduri inedite în cea mai nouă campanie digitală BMW M.
Bucureşti/München. O campanie digitală atractivă prezintă BMW M2 Competition ca un doborâtor de recorduri cu instrumente complet neobişnuite: un laser de mare putere şi o sabie precisă. Filmele impresionante vor fi prezentate pe canalele social media BMW şi BMW M.
Videoclip record laser:
BMW M2 Competition începe doborârea recordurilor. Pentru a-şi îndeplini această promisiune, BMW M2 se inspiră din recordurile mondial. La prima vedere, acestea par să nu aibă nimic de-a face cu automobilele: tăierea cu o sabie, într-un minut, a peste 87 de snopuri de paie şi spargerea, cu o rază laser, a 63 de baloane în 60 de secunde.
Uwe Dreher, director de comunicare de brand BMW, BMW i şi BMW M: “BMW M2 Competition prezintă genele BMW M în cea mai pură formă a lor. Este un automobil excepţional cu performanţe dinamice, prezenţă şi comportament remarcabile. Prin campania noastră digitală, captăm inimile publicului-ţintă exact acolo unde acesta trăieşte şi de unde se informează: în social media. BMW M2 Competition are la dispoziţie scena perfectă pentru a-şi demonstra calităţile într-o manieră impresionantă”.
Pentru aceste provocări spectaculoase – încercate în premieră la nivel mondial -, un model BMW M2 Competition uşor modificat a fost dus la Cape Town. Automobilul dispune de aceeaşi tehnologie ca şi modelul de serie, la care se adaugă dotările suplimentare necesare tentativelor de record: un laser de înaltă energie montat în partea frontală a automobilului şi o sabie ataşată în spate.
În urma unor planificări şi teste meticuloase, traseul a fost stabilit şi totul a fost gata: covoraşe de bambus rulate au fost aranjate în semicercuri astfel încât să poată fi tăiase de sabie în timpul unui drift; baloanele au fost aranjate în linii drepte lungi, dispuse în unghiuri ascuţite unele faţă de altele pentru viraje rapide. Fanii vor recunoaşte imediat forma literei M, cea mai puternică literă din lume.
În culise:
Din punct de vedere tehnic, BMW M2 Competition are deja tot ce îi trebuie pentru a fi un veritabil doborâtor de recorduri: în centru este noul motor, bazat pe propulsorul de la BMW M3 şi BMW M4. Motorul cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie M TwinPower Turbo, produce 410 cai-putere şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde. Pentru prima dată, conducătorii BMW M2 vor putea utiliza două comutatoare de selecţie, dispuse pe consola centrală, pentru a ajusta direct diferitele caracteristici şi setări pentru motor, funcţiile de direcţie şi Drivelogic, dacă este disponibilă transmisia M cu dublu ambreiaj. Din punct de vedere optic, BMW M2 Competition îşi arată şi latura sa cea mai expresivă: şorţul faţă revizuit, grila BMW mai mare şi de culoare negru lucios şi noua finisare Hockenheim Silver metalizat – exclusivă – oferă BMW M2 Competition o apariţie şi mai puternică.
“Acest pilotaj este foarte dificil, este aproape imposibil”, spune coordonatorul cascadoriei, Marc Higgins, vorbind despre traseu. “Cerinţele asupra BMW M2 Competition sunt imense. Fiecare derapaj trebuie realizat cu precizie absolută; nu există loc de eroare. Prezenţa şi agilitatea puternice ajută foarte mult.”
“Această provocare ajunge acum la final, după luni de pregătire. Pilotul este un expert în domeniu, dar are nevoie de automobilul care să reacţioneze precis la cel mai mic feedback din partea lui. Dacă maşina nu reacţionează, nu vom doborî acest record”, a explicat regizorul Oison Tymon.
Iar BMW M2 Competition şi-a ţinut promisiunile: în ciuda complexităţii provocării, automobilul sport de înaltă performanţă a doborât ambele recorduri. După doar câteva încercări, 117 covoraşe de bambus au fost tăiate, iar 79 de baloane au fost sparte – ambele în exact un minut.
Ca dovadă a autenticităţii acestor cascadorii, înregistrări cu drone în timp real au fost realizate în timp ce BMW M2 Competition executa cascadoriile.
Dovada:
Tentativele de stabilire a recordurilor efectuate de BMW M2 Competition fac parte din campania de lansare “Same street. Different game.” (Aceeaşi stradă. Un alt joc.) şi se potrivesc perfect cu tonul campaniei. Motivele extrovertite fac referire şi la lumea jocurilor, cu scoruri mari şi mereu în căutare de stabilire a unor recorduri. A fucnţionat: de la începerea comunicării, milioane de fani din lumea întreagă au putut experimenta virtual noul BMW M2 Competition, la doar câteva ore de la premiera sa mondială la Salonul Auto de la Beijing, în popularul joc video pentru dispozitive mobile CSR Racing 2.
Agenţii
Jung von Matt
Hochkant Film