Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In Caravana Staropramen, ATELIER SAPTE surprinde spiritul orasului Praga

cu ajutorul unei aplicatii ce foloseste augmented reality

Caravana Staropramen a debutat la inceputul lunii iunie la Cluj si se va incheia la finalul lunii august in Bucuresti. Timp de trei luni de zile, Caravana Staropramen va circula in cele mai mari orase din Muntenia, Moldova, Transilvania, Dobrogea si va oferi consumatorilor posibilitatea de degusta gratuit bere Staropramen la draft, asa cum se bea in mod traditional in Cehia.

ATELIER SAPTE a dezvoltat pentru cea de-a doua editie a Caravanei Staropramen o serie de modalitati inovative de interactiune a consumatorilor cu brandul chiar in timp ce acestia savureaza berea pragheza numarul 1 in lume. Astfel, prin intermediul unei aplicatii ce foloseste tehnologia augmented reality, consumatorii Staropramen pot descoperi cladiri semnificative ale orasului Praga. Tot ce trebuie sa faca este sa instaleze aplicatia (disponibila in mod gratuit in AppStore sau Google Play) si sa plaseze telefonul sau tableta in dreptul simbolului Staropramen.

‘’Intrucat Staropramen, berea pragheza nr 1 in lume, inseamna spontanietate, incredere in sine si trairea fiecarei clipe cu entuziasm, caravana Staropramen devine prilejul perfect pentru a aduce un colt de Praga in marile orase ale tarii noastre. Pe langa interactiunile si concursurile din fiecare punct in care stationeaza caravana, am dorit sa le oferim consumatorilor un „real view” al orasului Praga, chiar daca ne despart… peste 1000 de km” explica Anton Gherca, Senior Strategic Planner ATELIER SAPTE.

Configurarea aplicatiei pentru caravana Staropramen a fost realizata cu ajutorul agentiei de marketing mobil si interactiv, Syscom Digital.

Istoria Staropramen, berea ceheasca numarul 1 in lume, incepe in 1869 odata cu construirea unei fabrici de bere pe malul stang al raului Vltava ce traverseaza Praga. Doi ani mai tarziu, aici se produce primul lot de bere. In 1880, imparatul Franz Josef I a vizitat fabrica, a gustat berea si a descris-o ca fiind excelenta.

Astazi, Staropramen este cea mai cunoscuta si vanduta bere pragheza din lume, succesul ei depasind granitele Europei. Bine balansata, cu o nota florala data de hamei, echilibrata insa de gustul pregnant de malt, Staropramen ofera placerea reala a unei beri cehesti veritabile. Numele de Staropramen inseamna in ceha "Vechiul Izvor" si face referire la gustul sau curat si echilibrat.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea interactiunilor cu consumatorii in cadrul caravanei Staropramen este formata din:

ATELIER SAPTE:
Ruxandra Petrescu – Creative Director
Andreea Dobranici – Senior Art Director
Anamaria Benchea – Art Director
Adrian Dragan – Copywriter
Anton Gherca – Senior Strategic Planner
Sabina Bassitto – Senior Account Manager
Claudia Agafitei – PR & KOL Expert
STAROPRAMEN:
Ioana Bondrila – Senior Brand Manager Staropramen
Andreea Luca – Junior Brand Manager Staropramen

SYSCOM DIGITAL:
Anamaria Constantinescu – Account Manager
Maia Novolan – Manager General Syscom Digital

Staropramen este produsa in Romania de Bergenbier S.A. o companie a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume.

Bucuresti, 20.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.