Clienții Lidl România sunt, din nou, protagoniștii universului Lidl, în noua campanie „Lidl Plus – Mai multe beneficii în buzunarul tău”, dedicată aplicației mobile a retailerului și semnată de MullenLowe. Conceptul prezintă, printr-o serie de spoturi, beneficiile variate pe care aplicația le oferă consumatorilor, atunci când fac cumpărături în magazinele Lidl.
Fiecare dintre cele patru spoturi video online ale campaniei prezintă o situație din viața de zi cu zi, care devine extraordinară, datorită aplicației Lidl Plus. În acest univers, vedem cum buzunarele unor personaje aflate în situații obișnuite, se umplu, la propriu, cu beneficii precum Talonul Răzuibil și Cuponul Plus, posibilitatea de înscriere în concursuri, reduceri la gamele de produse Lidl și chiar avantaje la alți parteneri, inclusiv organizatori de concerte, librării, bănci, farmacii și clinici medicale.
Este atât de natural să primești în orice moment extra beneficii și reduceri prin aplicația Lidl Plus, încât situațiile ilustrate devin comice pentru privitori, în timp ce, pentru personajele din poveste, acestea fac deja parte din cotidian, au devenit ceva firesc în viața lor de zi cu zi. Altfel spus, aplicația mobilă Lidl Plus completează experiența de cumpărături plină de surprize oferită de retailer.
Un alt element inedit este faptul că dezvoltarea spoturilor nu s-a bazat pe tehnologia CGI, ci au fost folosite exclusiv efecte speciale practice.
„Sunt fericit că am avut ocazia să lucrez împreună cu Lidl România la o campanie care ajută consumatorii în contextul inflaționist. Campania «Cu Lidl Plus, ai și mai multe beneficii în buzunarul tău» ne arată într-un mod surprinzător toate beneficiile pe care le poți obține direct în aplicația retailerului. Cele patru spoturi online prezintă momente din viața de zi cu zi a consumatorilor, iar aplicația se integrează într-un mod amuzant în fiecare scenă. Filmările au fost distractive, deoarece am folosit efecte speciale reale, fără CGI, care au fost mai dificil și interesant de realizat, dar, în final, credem că au meritat”, a spus Silviu Antohe, Executive Creative Director @ MullenLowe.
Spoturile video dedicate campaniei Lidl Plus – Mai multe beneficii în buzunarul tău pot fi vizualizate aici:
Toți cei interesați sunt rugați să descarce gratuit aplicația Lidl Plus din magazinele Google Play și App Store, să urmeze pașii simpli de instalare și să se bucure de avantaje în plus de fiecare dată când vin la cumpărături în orice magazin Lidl. Pentru buzunare mereu pline de beneficii!
Echipa Mullen implicată în campanie: Silviu Antohe – Executive Creative Director, Dan Drăgan – Senior Art Director, Florian Langa – Senior Copywriter, Adrian Radu – AV Director, Andra Panaitescu – Client Service Director, Anca Duță – Account Director, Silviu Clinciu – Account Manager, Cristi Lupu – Senior Account Executive.