O întoarcere spre micul ecran poate fi o cale de evadare dintr-un cotidian anxiogen
Sub sloganul „Canal TV Epic. Filme emblematice. #StaiAcasă, #StaiPeAMC!”, AMC programează – pe tot parcursul lunilor aprilie și mai – o serie de filme care au făcut istorie. Totodată, AMC își îndeamnă telespectatorii să se protejeze și să stea în casă.
Un film ne poate oferi inspirația de care avem nevoie pentru a ne mobiliza și a depăși grijile cotidiene. De aceea, în aceste momente de criză mondială, o întoarcere spre micul ecran poate fi o cale de evadare dintr-un cotidian neprietenos și un mod bun de a ne crește moralul.
Prin urmare, AMC – gazda unora dintre cele mai populare și aclamate programe de televiziune – difuzează luna aceasta filmele-etalon: Harry Potter (9 aprilie) – emblematic pentru universul fantasy inegalabil creat, Kill Bill 1+2 (vineri, 10 aprilie și sâmbătă, 11 aprilie) – de referinţă prin readucerea în atenția publicului a filmelor chinezești de arte marțiale, Scarface (21 aprilie) – reprezentativ pentru genul filmelor despre mafie, Machete (22 aprilie) – despre un justițiar din comunitatea hispanică, trilogia Matrix (24, 25, 26 aprilie, de la ora 19.35) – bornă în istoria filmului SF, Terminator 3 (25 aprilie) – emblematic pentru tehnologia robotică creată, Pulp Fiction (1 mai) – emblematic prin aducerea pe marele ecran a universului „pulp” din revistele americane de benzi desenate cu eroi și cu scene violente și Contagion (3 mai) – semnificativ prin prezentarea extrem de realistă a epidemiei.
Campania AMC care va începe în 6 aprilie, dorește să atragă atenția telespectatorilor că își pot petrece timpul liber urmărind producții de marcă, ce au redefinit istoria cinematografică, filme cu actori îndrăgiți precum: Keanu Reeves, Uma Thurman, Al Pacino, Daniel Radcliff, Arnold Schwarzenegger, John Travolta sau Samuel L. Jackson, filme care nu se demodează niciodată.
În luna aprilie, toate televiziunile ce aparțin AMC Networks Internațional – Europa Centrală și de Nord s-au alăturat inițiativei „#staiacasă”. Întregul portofoliu de televiziuni din România al AMCNI CNE afișează pe ecran mesajul #staiacasă, lângă logo-urile posturilor TV: AMC, Filmcafe, TV Paprika, Minimax și JimJam. Şi în alte părți ale Europei Centrale, Republica Cehă, Slovacia, Slovenia, Serbia, Germania și Ungaria, toate televiziunile AMCNI CNE s-au alăturat acestei inițiative, cuprinzând în total 31 de posturi TV.
În cele mai multe locuri din Europa, acest mod de viață responsabil și temporar, ne solicită să nu ne părăsim locuințele decât în situații absolut necesare, pentru a evita răspândirea coronavirusului. În această situație, compania de televiziuni a considerat că este datoria sa să atragă atenția tuturor telespectatorilor săi – de la fani ai serialelor și filmelor, pasionați de gătit, până la familiile cu copii mici, că este responsabilitatea noastră principală să stăm în case și să ne protejăm sănătatea noastră și a celorlalți.