Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

In anul 2006, specialistii au ales ROMEXPO

Romexpo

Numărul vizitatorilor specialişti care au călcat pragul târgurilor şi expoziţiilor organizate de ROMEXPO SA a crescut în 2006, faţă de anul precedent cu peste 50%.

Creşterea se datorează, în primul rând, diversificării domeniilor şi sectoarelor pe care ROMEXPO le-a abordat în tematicile târgurilor şi expoziţiilor. Totodată, a sporit şi numărul invitaţiilor expediate specialiştilor din firmele aflate în bazele de date. În plus, ROMEXPO a oferit specialiştilor facilitatea de a completa invitaţii online la târguri şi expoziţii, beneficiind astfel de intrare gratuită la manifestări.

Creşteri semnificative s-au înregistrat şi la numărul total al vizitatorilor, cu aproape 30% mai mare decât în 2005 şi la suprafaţa expoziţională, cu peste 25% mai mare decât în 2005.

Defalcat pe târguri, numărul vizitatorilor specialişti a cunoscut creşteri spectaculoase la următoarele manifestări: Expo Security – 128%, Târgul Internaţional de Turism – 117%, Advertising Show – 110%, Târgul Naţional de Turism – 101%. Creşteri au mai înregistrat, printre altele, manifestările Romenvirotec-Sep şi Indagra.

Referitor la numărul total al vizitatorilor, acesta a sporit semnificativ în 2006, faţă de 2005, la manifestările: Romenvirotec-Sep – 100%, Expo Security – 98%, Suveniruri – 72%, Advertising Show – 57%, Romhotel – 40%, Târgul Internaţional de Turism – 20% şi Târgul Naţional de Turism – 13%.

Târgurile care şi-au majorat cel mai mult suprafaţa expoziţională în 2006, în comparaţie cu anul precedent sunt: Inventika – 64%, Romenvirotec-Sep – 53%, Romcontrola, Romhotel – 52%, Indagra – 51%, Advertising Show – 49%, Cosmetics Beauty Hair – 42%.

Creşteri importante s-au înregistrat şi la numărul expozanţilor, la târguri precum Indagra şi Denta – ediţia de toamnă. Numărul expozanţilor străini a sporit, la rându-i, cele mai importante creşteri înregistrându-se la manifestările: Romenvirotec-Sep – 63%, Denta – ediţia de toamnă – 59%, Indagra – 51% şi BIFE-TIMB – 38%.

ROMEXPO intenţionează să păstreze trend-ul ascendent şi în 2007. În acest sens, ne-am stabilit ca obiective creşterea ulterioară a numărului de vizitatori specialişti, creşterea numărului de expozanţi şi vizitatori străini – pilon al obiectivului de internaţionalizare a manifestărilor ROMEXPO – şi diversificarea segmentelor expoziţionale, prin organizarea, co-organizarea şi găzduirea de noi târguri şi expoziţii.

Bucuresti, 1.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.