După 27 de ani, forma sticlei nu mai este personajul principal al comunicării ABSOLUT
ABSOLUT anunţă lansarea noii campanii de comunicare globală – IN AN ABSOLUT WORLD, o etapă nouă în istoria acestui brand inovator şi nonconformist. Campania nu mai are în centru forma sticlei care a fost “erou” principal în comunicarea brandului timp de 27 de ani. ABSOLUT propune acum o nouă abordare, mai apropiată de oameni, o perspectivă îndrăzneaţă şi optimistă asupra lumii înconjurătoare.
Prin noua campanie IN AN ABSOLUT WORLD, brandul nu se multumeşte doar să inspire ci îşi ia inspiraţia de la publicul său, pe care îl transformă în “erou” şi creator, provocându-l să îşi regândească propria perspectivă asupra lumii şi experienţelor sale de fiecare zi.
Acesta a fost un pas firesc, depăşind etapa de implicare a brandului în domeniul artei şi culturii şi colaborarea exclusivă cu artişti şi creatori. Încă din 1981, fotografi, muzicieni şi designeri din întreaga lume au contribuit cu propria lor interpretare la construirea unei identităţi a brandului caracterizate prin creativitate şi inovaţie. De la prima pictură în ulei făcută de Andy Warhol în 1985 până astăzi, forma sticlei de ABSOLUT a inspirat peste 400 de artişti şi pe cei mai mari designeri ai lumii precum Jean Paul Gaultier, Tom Ford, Stella McCartney şi Gianni Versace.
În noua campanie, brandul iniţiază un dialog cu omul obişnuit, inspirându-l să îşi creeze propria lume ABSOLUT, plecând de la interpretări personale şi din dorinţa de a ieşi din tipare. IN AN ABSOLUT WORLD nu înseamnă perfecţiune, nu este o lume ideală pe care o construieşte ABSOLUT, ci o lume a fiecăruia dintre vizionari, cărora nu le este teamă să o privească cu alţi ochi şi să îşi pună întrebări. Vizionarii sunt oamenii obişnuiţi care acceptă provocarea campaniei IN AN ABSOLUT WORLD de a se raporta la experienţele lor cu aceeaşi îndrăzneală şi nonconformism cu care este constuită şi identitatea brandului.
“Campania IN AN ABSOLUT WORLD doreşte să iniţieze un dialog între brand şi publicul său. Publicul ABSOLUT este unul inteligent, cu umor şi deschis către nou. Ne dorim foarte mult ca el să considere IN AN ABSOLUT WORLD o abordare suficient de interesantă şi provocatoare încât să îşi dorească să intre în joc şi să-şi lase propria amprentă asupra lumii, regândind convenţiile şi reconstruind lumea dintr-o perspectivă nouă. Tocmai din acest motiv, comunicarea campaniei IN AN ABSOLUT WORLD va fi mereu interactivă, depăşind publicitatea clasică şi fiind orientată mai mult către acţiuni neconvenţionale de BTL şi PR.” a declarat Radu Moldovan, Brand Manager ABSOLUT.
Execuţiile campaniei IN AN ABSOLUT WORLD prezintă viziuni idealiste asupra unei lumi caracterizate prin optimism şi curaj. Într-unul dintre printuri, o mare fabrică emană bule de săpun în loc de fum, fiind total inofensivă. Altul ne arată o fotografie de familie în care bărbatul “însărcinat” zâmbeşte fericit alături de frumoasa lui soţie. IN AN ABSOLUT WORLD, pentru a evita aglomeraţia de la bar, un bărbat este purtat pe braţe de către mulţime pentru a ajunge la paharul cu cocktailul preferat.
Acestea sunt doar câteva exemple care arată că IN AN ABSOLUT WORLD este lumea în care orice poate deveni posibil, pentru că viziunile prind viaţă mai întai în mintea fiecăruia, plecând de la trăirile şi experienţele sale zilnice.
ABSOLUT s-a alăturat în luna septembrie celor 37 de mărci din portofoliul Pernod Ricard România, prin achiziţionarea companiei suedeze Vin & Sprit, producătorul marcii ABSOLUT. Pernod Ricard a devenit, astfel, lider al categoriei imported vodka pe piaţa din România. Compania franceza Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial în producţia şi distribuţia de băuturi spirtoase şi vinuri, având în portofoliu mărci de prestigiu precum Ricard, ABSOLUT, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Queen Anne, Beefeater, Wyborowa, Havana Club, Malibu, Martell, Mumm, Perrier-Jouët şi Jacob’s Creek. Pernod Ricard deţine o cotă de piaţă de 25% din totalul importurilor de băuturi alcoolice din România.
{mosloadposition user10}