· Oferta Casco Generali este “all inclusive” şi cuprinde: asigurarea Casco completă, rovinieta cadou, plus alte beneficii suplimentare
În perioada 1 iulie – 31 august, Generali Romania desfăşoară campania promoţională “Casco pentru călătorii fără griji” şi vine cu o ofertă extrem de avantajoasă pentru toţi posesorii de autoturisme: asigurarea Casco cu cea mai largă paletă de riscuri acoperite, plus rovinieta cadou, la care se adaugă şi o serie de alte beneficii suplimentare.
Rovinieta pentru un an de zile este oferită cadou clienţilor care îşi achită integral poliţa de asigurare pe un an, iar pentru cei care optează pentru plata asigurării în rate, rovinieta se încheie pentru 90 de zile.
Pe lângă acoperirea tuturor riscurilor auto, asiguraţii Generali vor beneficia şi de o serie de alte avantaje, astfel încat produsul să fie cât mai atractiv pentru şoferi.
La achiziţionarea unei poliţe Casco, pe perioada derulării campaniei, clienţii primesc bonus extinderea teritorială în afara României şi Asistenţa rutieră extinsă, 24 de ore din 24, cu call-center dedicat. Prin această ultimă acoperire, asiguraţii beneficiză de suport şi tractare pentru defecţiuni mecanice sau electrice produse autoturismelor. Mai mult, au inclusă şi asistenţa pentru remedii uşoare la faţa locului.
În plus, la un preţ promoţional, asiguraţii pot opta şi pentru asigurarea de accidente pentru persoanele transportate.
Clienţii Generali au la dispoziţie o vastă reţea teritorială de soluţionare a daunelor, conectată online la un sistem informatic avansat, care permite soluţionarea, în condiţii optime şi rapide, a oricărei solicitări de despăgubire, precum şi opţiunea efectuării plăţii direct către unităţile service reparatoare.
„Acestă ofertă, pe care noi am numit-o Casco „All Inclusive” este rezultatul analizei nevoilor clienţilor, iar prin această campanie, Generali îşi răsplăteşte şoferii responsabili, care nu lasă siguranţa lor şi a maşinii în voia întâmplării, ci apelează la un partener de încredere, care are o istorie recunoscută deja în oferirea unor servicii de calitate. Reputaţia de care se bucură compania derivă din faptul că Generali înţelege că trebuie să acorde atenţie specială serviciilor de lichidare de daune şi nu numai. Complexitatea produselor, dar şi avantajele oferite clienţilor prin intermediul ofertelor de asigurare sunt componente care contribuie semnificativ la păstrarea acestei imagini”, a completat Adrian Marin.
Campania naţională “Casco pentru călătorii fără griji” este promovată la Radio, pe Internet şi prin acţiuni de BTL la nivel local.