Graffiti BBDO semnează noua platformă de comunicare pentru Romtelecom, care cuprinde trei execuţii noi, dramatizând ofertele speciale de sărbători ale companiei pentru serviciile de telefonie fixă (Voce) şi Internet de bandă largă (ClickNet), sub conceptul: "Cumperi 1, primeşti 3”. Platforma este concepută în aşa manieră încât să suprindă publicul printr-o nouă viziune asupra a ceea ce presupune divertismentul de calitate oferit de Romtelecom.
Pe o piaţă din ce în ce mai aglomerată, unde comunicarea ia forme dintre cele mai diverse şi neaşteptate, noua platformă creativă pe care au fost construite spoturile Romtelecom îşi propune să puncteze într-un mod original rolul produselor şi serviciilor Romtelecom în viaţa oamenilor, mai ales în această perioadă de criză economică.
Noile execuţii păstrează direcţia cinematografică, aceeaşi care a consacrat deja campaniile Romtelecom în ultimii doi ani, însă abordează un cu totul alt stil. După seria Thriller Movie sau serialul de animaţie Familia Telcu, noua platformă introduce un gen nou, mai dinamic, specific filmelor de acţiune, reprezentat de un super agent.
“După îndrăgita şi foarte populara famílie Telcu, care îi îndemnă pe români să îşi cheltuiască banii în mod chibzuit şi inteligent, atât noi cât şi clientul am simţit nevoia de a contura în toamna aceasta o campanie dinamică, alertă, care creează în toate mediile un sentiment de “blockbuster”, tocmai pentru că ofertele de sărbători pe care Romtelecom le aruncă pe piaţă sunt de-a dreptul <<explozive>>”, spune Andreea Sandu, Group Account Director, Graffiti BBDO.
“S-au văzut mulţi eroi. Dar nici unul din ei nu a fost la fel de agil, şarmant sau versatil precum noul tip de agent special conturat de Romtelecom. Pe lângă el, James Bond pare timid, Sfântul are păcate, iar Jason Bourne este încă la şcoala de agenţi speciali.
Iarna aceasta super eroul îşi dezvăluie arma secretă imbatabilă: noua ofertă Romtelecom”, spune Olivia Başag, Senior Copywriter la Graffiti BBDO.
Noile campanii se desfăşoară în lunile noiembrie şi decembrie şi cuprind următoarele medii: TV, radio, presă, OOH şi in-store. Campania de Voce a fost lansată pe 8 noiembrie, setând scena pentru noua serie cinematografică şi invitând publicul să intre în acţiune cu agentul special de la Romtelecom. Pe 22 noiembrie au fost lansate alte două episoade care continuă serialul de acţiune, dramatizând celelalte două surprize pe care Romtelecom le aduce clienţilor de sărbători: oferta de Internet care vine cu două servicii cadou şi oferta “Cumperi 1, primeşti 3”.
La realizarea noii platforme de comunicare Romtelecom au participat din partea clientului: Ruxandra Rău – General Manager Marketing Residential, Gabriela Lulea – Senior Marcomm Specialist, Ecaterina Coandă – Senior Marcomm Specialist, Luminiţa Andrei – Senior Marcomm Specialist, Graţiela Sevastiţa – Senior Marcomm Specialist, Claudia Pop – Junior Marcomm Specialist, Cristina Chiorean – Advertising Manager.
Din partea agenţiei, Graffiti BBDO, au lucrat la dezvoltarea noii platforme: Andreea Sandu – Group Account Director, Claudia Cristian – Senior Account Manager, Cristi Călinescu – Senior Account Executive, Felicia Batovici – Senior Account Manager, Liviu Isop – A/V Producer Manager, Mihai Gongu – Director de Creaţie şi echipa de creativi formată din: Olivia Başag, Alina Zaharescu, Laur Răboj, Radu Olteanu, Eugen Suman şi Balint Hajagos.
{mosloadposition user9}