Agenția de brand și packaging design AMPRO Design a încheiat anul 2014 cu 7 clienți noi, un portofoliu mărit cu 11 branduri și 4 premii internaționale care au dus la 34 numărul total al distincțiilor câștigate la competițiile mondiale de branding și packaging design.
„2014 a fost un an nebun”, spune Irinele Ionescu, creative partner al AMPRO Design. „În ianuarie 2014 am încetat colaborarea cu un client mare care ne genera mult business. N-a fost plăcut, dar a fost șutul în fund care ne-a mobilizat pe direcția new business și, astfel, am câștigat 7 clienți noi din zonele pharma, mezeluri, apă și ulei. Motivul principal de satisfacție a fost că acestora li s-au adăugat doi clienți din afara României”.
Foto: rebrandingul Edna a adus agenției un argint la A Design Awards
Și echipa AMPRO Design a beneficiat de noutăți în cursul lui 2014, astfel încât acum este suficient de mare pentru a dezvolta orice proiect din zonele branding de produs sau corporate branding. Schimbările din echipă nu au influențat calitatea muncii, iar dovadă stau cele patru noi premii internaționale câștigate la Pentawards 2014/Tokio și A Design Awards/Como. Cu un total de 34 de premii, AMPRO Design rămâne, în continuare, cea mai premiată agenție românească de packaging design.
Ca previziune pentru 2015, Irinel Ionescu se așteaptă la o ușoară creștere a cifrei de afaceri față de 2014 ca urmare a noilor proiecte generate de cei 7 clienți noi.