si a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 27%
La finalul primei luni din 2014, AMPRO Design își prezintă bilanțul pe 2013. Cea mai importantă evoluție este creșterea cifrei de afaceri cu 27%. Cele mai bune proiecte AMPRO Design în 2013 sunt considerate „Tradiții în România”, pentru Danone România, dar și sticla de lapte AMPRO și proiectul concept de prezervative 981, ultimele două câștigătoare a patru premii internaționale.
Creșterea volumului de proiecte a venit ca urmare a măririi numărului de clienți de la 16 la 20, noii intrați în portofoliul companiei fiind Hochland Romania, Orkla Foods, Penny Cehia și Silverlink.
„2013 a fost un an bun și din punct de vedere al învățămintelor, astfel încât, în 2014, vom continua să lucrăm la implementarea procedurilor care ne-au ajutat să progresăm . Financiar, pentru anul acesta ne propunem o creștere a cifrei de afaceri de 20%” spune Irinel Ionescu, Creative Director al AMPRO Design.
Din punct de vedere organizațional și al strategiei, creșterea eficienței a venit și din îmbunătățirea structurii companiei, dar și din decizia de a nu mai participa la pitch-uri neplătite. În 2013, echipei AMPRO Design i s-au alăturat Cristina Ionescu (Senior Account Manager), Laura Făcăleț (Account Manager) și Cosmin Cucu (Senior Designer), iar Mihaela Dumitrescu a preluat conducerea departamentului Client Service.