şi îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu 20%
Pentru Factor, începutul anului 2007 marchează intrarea pe un nou segment de producţie audio-video. Casa de producţie şi post-producţie publicitară condusă de Tino Furtună adaugă în portofoliul său de servicii realizarea filmelor de companie, ca instrumente inovative de marketing viral.
Decizia de a investi în această nouă direcţie provine din evaluarea potenţialului extraordinar al transformării filmelor de companie obişnuite în mijloace de comunicare virala, care permit creşterea brand awareness-ului prin utilizarea unor canale ne-convenţionale precum Internetul, e-mail-ul sau instant messenger-ul.
„Cultura viral video începe să se impună tot mai mult ca mijloc important de comunicare, în special pe segmentul de brand awarness. Investiţia în realizarea filmelor este compensată de creşterea notorietăţii companiei sau a produsului promovat prin postarea materialelor pe canale gratuite, care sunt receptate de publicul ţintă cu o mai mare deschidere decât în cazul canalelor de comunicare convenţionale. În plus, viralitatea nu este dată de etichetarea filmului ca atare, ci de modul în care publicul ţintă îl va recepta. În cazul nostru, experienţa căpătată de-a lungul timpului în producţia de astfel de clipuri ne ajută să realizăm legătura între mesajul creativ al clientului şi mediul de difuzare. Am început cu filmuleţe auto-promo, disponibile pe site-ul nostru www.factor.ro/wordpress , care au fost trimise în reţeaua de relaţii personale şi care au fost primite foarte bine, ceea ce ne face încrezători în potenţialul acestor instrumente de comunicare.” a declarat Tino Furtună, General Manager Factor.
Din punct de vedere tehnic, producţia acestor filme urmează în general aceleaşi etape ca realizarea unui spot publicitar TV obişnuit (filmat sau animat), partea de creaţie a mesajului revenind agenţiei, iar aportul creativ al studioului materializându-se în sincronizarea mesajului cu cerinţele publicului ţintă, dar şi cu caracteristicile canalelor de comunicare. Produsul devine astfel parte a “adverteinment-ului” cerut acum din ce în ce mai mult de public.
„Filmele virale de prezentare sunt un instrument de comunicare foarte eficient. Ele pot completa cu succes orice efort de promovare, creând premisele pentru receptarea mesajului. Buzz-ul sau word of mouth-ul obţinut pe canalele ne-convenţionale pot crea aşteptarea sau determina interesul pentru o anumită companie sau pentru produsele sale.” a adaugat Tino Furtună.
Realizarea acestui nou tip de materiale audio-video se înscrie în planurile de dezvoltare ale casei de producţie care în acest an îşi propune creşterea cifrei de afaceri cu 20%. Estimarea este bazată atât pe deschiderea oferită de aderarea la Uniunea Europeană, cât şi pe întregirea ofertei de noi produse şi servicii, pe care Factor intenţionează să le lanseze pe piaţă în 2007.
“De asemenea, anul 2007 înseamnă şi Anul Calităţii pentru Factor.” anunţă Tino Furtună, precizând că “Integrarea serviciilor, începută în 2006 prin care oferim clienţilor toată gama de servicii de productie şi post-producţie audio-video, în locaţiile proprii, presupune dezvoltarea unor noi standarde de lucru şi de calitate pe care ne dorim să le implementăm în decursul acestui an.”
Factor este o casă de producţie şi post-producţie publicitară cu peste 11 ani de experienţă care oferă clienţilor săi soluţii integrate pentru producţia de spoturi publicitare şi filme de companie, montaj audio-video, înregistrare şi editare de sunet, “sound design”, compoziţie muzicală, grafică 2D şi 3D.
{mosloadposition user10}