Agentia interactiva Play The Balls organizeaza in 29-30 Mai la Iasi, a doua editie a conferintei dedicata Internetului, IMTO 2009: Focus on online marketing.
Multe dintre companiile romanesti aflate sub presiunea situatiei economice cauta sa integreze in strategia de marketing si promovare solutii care aduc rezultate concrete, masurabile. Internetul ofera instrumente si metode excelente pentru a comunica mai bine cu o audienta, pentru a comunica relevant si a te promova cu resurse optimizate.
11 specialisti vor transmite participantilor idei, studii de caz si solutii concrete pentru a folosi marketingul online ca avantaj competitiv in strategia de business.
La eveniment sunt asteptati printre altii specialisti din domeniul comunicarii, marketeri, brand manageri, antreprenori, executivi, jurnalişti, consultanti, profesionişti din domeniul web, intr-un cadru care incurajeaza schimbul liber de informatii si dezvoltarea de relatii.
Plecand de la interesul crescut pentru informaţia practică şi transferul de experienţa al vorbitorilor la editia precedenta, cat si dorinta de continua dezvoltare a organizatorilor, IMTO 2009 va aduce pe langa prima zi de conferinte, o zi dedicata exclusiv workshop-urilor cu teme precum online si offline marketing, SEO si SEM.
“Prognozata atentie asupra metodelor eficiente de comunicare si promovare online a intarziat sa apara si in realitate la inceputul acestui an. Dorim sa prezentam mediului de business potentialul excelent pe care il aduce marketingul online realizat inteligent. Ne asteptam atat la participanti din zona Moldovei dar si la nivelul intregii tari, tinand cont de formatul accesibil al IMTO 2009”
Ciprian Gavriliu – business developer PlayTheBalls
La evenimentul desfasurat in 29-30 mai, hotel Unirea, vorbitori vor fi: Doru Panaitescu, Adrian Soare, Bogdana Butnar, Adriana Iordan, Claudiu Murariu, Mădălin Matica, Alexandru Israil, Ciprian Stăvar, Dorin Boerescu, Gabriel “Krumel” Curcudel, Adrian Monoranu.
Participantii vor primi solutii concrete, aplicabile imediat in activitatea de business, o imagine de ansamblu asupra marketingului online si acces la experienta si informatiile detinute de vorbitori.
Inregistrarea participantilor la IMTO 2009: Focus on Online Marketing se realizeaza pe www.imto.ro, taxa pentru prima zi de participare fiind de 39 Euro pana pe 5 Mai si 130 de euro pentru conferinte si workshop.
Parteneri de organizare pentru IMTO 2009 sunt LECUPO (Liga Pentru Educatie, Cultura si Sport) , Hotel Unirea si Camera de comert si industrie Iasi.
{mosloadposition user10}