Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Impreuna cu tine, Profi salveaza destine!

Profi

Viata si sanatatea copiilor din Romania se bucura de un nou sustinator de la 1 iulie: campania de responsabilitate sociala “Impreuna cu tine, Profi salveaza destine!”, desfasurata de lantul de magazine PROFI impreuna cu Asociatia Daruieste Viata, Asociatia Inima Copiilor, Asociatia Impreuna Pas cu Pas, Fundatia Mereu Aproape, Organizatia Salvati Copiii si Fundatia World Vision.

“Iubim copiii si ii sustinem in domenii care au nevoie de ajutorul nostru: viata si sanatatea. Cum specialitatea noastra este sa vindem rosii, si totodata dorim ca donatia pe care o facem sa duca la o schimbare semnificativa in bine, ne-am asociat cu mai multe ONG-uri care stiu cum e cel mai eficient sa fie folosita resursa pe care o punem la dispozitie,” a declarat Daniel Cirstea, directorul operational PROFI Rom Food.

Asociatia Daruieste Viata participa cu proiectul “Daruieste Viata copiilor bolnavi de cancer”; Asociatia Inima Copiilor a inscris proiectul “1 vot. 1 an de ajutor pentru copiii bolnavi de inima”; Asociatia Impreuna Pas cu Pas prezinta proiectul “O Scoala pentru fiecare”; Fundatia Mereu Aproape participa cu proiectul “Infernul copiilor uitati”; Organizatia Salvati Copii concureaza cu proiectul “Fiecare Copil Conteaza”, iar Fundatia World Vision se prezinta cu proiectul “Copii sanatosi pentru un viitor mai bun”.

Fiecare dintre aceste organizatii are in acest moment sanse egale sa intre in posesia unuia din cele trei premii de 1 milion, 100 mii si respectiv 50 mii de lei puse la dispozitie de catre PROFI si partenerii sai. Cei care vor decide prin vot numele castigatorilor sunt si de aceasta data cei care calca pragul magazinelor PROFI.

Pe langa dorinta de a sustine o cauza sau alta, acestia vor avea si un motiv suplimentar sa voteze, si anume cate o Dacia Logan ce poate fi castigata prin tragere la sorti in fiecare luna.

Campania se desfasoara in perioada 1 iulie -30 noiembrie in magazinele PROFI existente sau deschise pana la data de 31 octombrie 2014.

Actuala campanie CSR vine in continuarea campaniei “PROFI te premiaza” in urma careia sute de mii de elevi se bucura deja de cele 5381 de calculatoare performante, software educational, 226 de videoproiectoare si accesorii IT pe care PROFI le-a donat in ultimii trei ani catorva sute de scoli pentru a da o sansa in plus elevilor de azi pe piata globalizata a muncii, de maine.

Prin reteaua de 232 de magazine si peste 5500 de angajati in toata tara, PROFI este cel de al doilea mare retailer din Romania.

Bucuresti, 30.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.