echipa adidas se pregateste pentru 2006 FIFA World Cup™
adidas lanseaza o noua campanie de imagine dedicata FIFA World Cup™. Spotul incepe cu doi mici suporteri spanioli, care “se dueleaza” enumerand zece nume de fotbalisti ai momentului. Pe masura ce le sunt rostite numele, in scena isi fac aparitia: Zinédine Zidane, David Beckham, Michael Ballack, Kaká, Frank Lampard, Arjen Robben, Juan Román Riquelme, Raúl dar si doi fotbalisti ai anilor trecuti: Franz Beckenbauer si Michel Platini.
“Fotbalul adevarat inseamna reunirea fiecarui individ intr-o echipa puternica. Campania
‘Impossible Team’ duce mai departe precedenta campanie, ‘+10’, comunica in mod inspirat ideea de echipa si accentueaza sloganul “Impossible is Nothing”. Cu aceasta noua campanie continuam sa incitam” declara Erich Stamminger, adidas CEO.
”Impossible Team” reprezinta o campanie de publicitate globala cu versiuni locale pentru TV, cinema, print si outdoor. Campania a fost creata de 180 Amsterdam, agentia independenta de creatie cu care adidas lucreaza de mai multi ani, cele doua spoturi “Equipo” si “Partido” fiind regizate de Ivan Zacharias.
Campania, care aduce in atentie echipa ‘magica’ adidas, “Impossible Team”, adica cei 10 cei mai buni jucatori de fotbal ai momentului, va incepe sa ruleze odata cu difuzarea semifinalelelor UEFA Champions Leagueä.
“Equipo” (60’):
Primul spot ii prezinta pe José si Pedro, doi adolescenti spanioli, care isi formeaza propriile echipe de fotbal. Doar ca, in loc sa aleaga copii din vecinatate sau colegi de scoala, Pedro si José isi alcatuiesc echipele din jucatori de fotbal, staruri ale momentului sau ale anilor trecuti. Fantezia acestora se transforma in realitate cand jucatorii strigati de Pedro si José se aliniaza si cei doi mici suporteri se pregatesc pentru cel mai mare meci al vietii lor…
* spotul poate fi vizionat pe site-ul oficial adidas, www.adidas.com/performance
”Partido” (60’):
“Partido” este cel de-al doilea spot al campaniei TV si va fi difuzat in timpul meciurilor
2006 FIFA World Cupä. In spotul “Partido”, echipele alese de Pedro si José joaca una impotriva celeilalte. Cei care controleaza meciul sunt chiar Pedro si José: Kaká suteaza in afara terenului, iar Jermain Defoe reuseste sa dea gol. Executia face referire la finala FIFA World Cupä din 1966, meciul Anglia – Germania.
“Campania adidas pentruFIFA World Cupä are la baza copilaria noastra: dupa ce urmaream un meci de fotbal la televizor, ieseam in strada, incercam sa ne formam echipele noastre si sa rejucam meciul, pe care tocmai il urmarisem. Cred ca si acum copiii gandesc si procedeaza la fel… Cu aceasta campanie, am incercat sa transpunem in realitate visul fiecarui copil – orice pusti si-ar dori sa-i aiba in echipa pe cei mai mari fotbalisti ai momentului!” – declara Andy Fackrell, Creative Director 180 Amsterdam.
{mosloadposition user10}