Experimentul „Creativitate vs. pete”, creat de MullenLowe, completează campania globală adaptată de către agenție în urma câștigării pitch-ului OMO
Copiii creează și experimentează prin murdărie, însă fiecare pată poate fi o piatră de încercare pentru mame.
Pentru a ajuta creativitatea să învingă petele, OMO și MullenLowe au realizat un experiment local inedit prin care le arată mamelor că grijile lor nu trebuie să inhibe dezvoltarea celor mici.
Experimentul a fost creat pentru a oferi o savoare locală campaniei globale OMO, adaptată în România de către MullenLowe, în urma câștigării unui proces de selecție, împreună cu agenția de PR Golin, alături de care OMO a decoperit cea mai bună formulă pentru o comunicare completă.
„Ne-am dorit să aducem acest brand cu tradiție, atât de apreciat și iubit în România, într-o altă etapă de viață, una în care particularizarea comunicării este foarte importantă, motiv pentru care am ales să lucrăm cu MullenLowe, agenție care a dezvoltat content local relevant, adaptat pieței din România. OMO se întoarce astăzi în forță, cu o formulă nouă, cea mai completă și performantă de până acum, și aveam nevoie de un partener de comunicare pe măsură. Am simțit că propunerile MullenLowe, completate perfect cu expertiza de PR a echipei Golin, au sintetizat acele elemente care ne definesc noua poziționare și care comunică integrat cu publicul nostru”, afirmă Monica Tamaş, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
„OMO este un dream brand, care a făcut istorie în comunicarea categoriei. Mai mult, astăzi are și un dream team, cu care am făcut click din primul moment. Pentru noi, categoria detergents rămâne una dintre primele iubiri – OMO a fost unul dintre brandurile internaționale de care ne-am ocupat încă de la înființarea agenței. Astăzi, alături de Golin, continuăm să scriem povestea OMO în România, printr-o campanie deja foarte dragă nouă”, declară Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe.
Lasă-l să se murdărească azi ca să devină ce vrea el mâine este filosofia în jurul căreia este construită întreaga platformă de comunicare OMO, care promovează educația experimentală, încurajând părinții să-și îndrume copiii spre explorare și încercare. În acest sens, OMO și MullenLowe au pus mamele în fața murdăriei prin care cei mici creează, testându-le reacțiile. Crezând că vor participa la un casting pentru copiii lor, mamele au parte de o surpriză inedită când află că ele sunt, de fapt, actorii principali și că au exagerat față de distracția celor mici. Un scurt film al experimentului:
Campania OMO a demarat cu un spot TV care demonstrează cât de importante sunt petele în dezvoltarea unui copil. Pentru a deveni ceea ce își doresc să fie când vor fi „mari”, cei mici trebuie lăsați să se joace, să experimenteze și să descopere tot ce e în jurul lor, fără teama de murdărie, și de aceea OMO vine în ajutorul părinților. Spotul:
Mixul de promovare este completat de OOH, in-store, online, BTL, social media și o componentă puternică de PR, asigurată de Golin.
Echipa OMO este formată din Monica Tamaş (Senior Brand Building Manager Laundry), Cristina Moraru (Brand Building Manager Laundry) şi Irina Banu (Brand Building Executive OMO).
Echipa MullenLowe este formată din Manuela Gogu (Creative Integration Director), Simina Zidaru (Copywriter), Dan Costea (Senior Art Director), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Ionela Tatu (Account Manager) şi Bianca Iancu (Senior Account Executive).
Din echipa Golin fac parte Roxana Dibă (Manager, Consumer Division), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenușescu (Junior Media Associate) și Raluca Duță (Chief of The Bridge™).