Coca-Cola Romania lanseaza o campanie inovatoare care combina publicitatea digitala cu evenimente din lumea reala
MRM Worldwide Romania si Coca-Cola Romania au dezvoltat una dintre cele mai inovatoare campanii digitale ale verii 2013: «Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST», o campanie care incepe in lumea digitala, dar care culmineaza in mediul offline.
Campania le ofera utilizatorilor oportunitatea de a inregistra un duet personalizat cu vocalistul trupei “Vita de Vie” – Adi Despot – si sa-si arate calitatile vocale in evenimente cu muzica live, clipuri MTV, clipuri YouTube personalizate si, cel mai important, au sansa sa imparta o Coca-Cola cu artistul la B’ESTFEST.
Duet Bannerul campaniei, care a impanzit spatiul virtual in luna iunie, ii invita pe utilizatori sa-l sune pe Adi Despot folosindu-si telefonul mobil. Dupa ce acestia suna la numarul afisat, bannerul recunoaste apelul, Adi raspunde la telefon si ii invita sa cante melodia “Praf de Stele”, in duet cu el. Toate vocile sunt inregistrate ca “un duet cu Adi Despot”.
Pe langa faptul ca au parte de o experienta unica, campania le ofera utilizatorilor sansa de a castiga bilete la B’ESTFEST, unul dintre cele mai importante evenimente de muzica din Romania si de a-l cunoaste personal pe Adi Despot.
In a doua faza a campaniei, toti participantii care au inregistrat un duet cu Adi, sunt recompensati pentru efortul lor:
– Cele mai bune voci primesc un videoclip personalizat pe YouTube
– Pe MTV, vocile tuturor celor care au cantat melodia sunt integrate in videoclipul oficial al piesei « Praf de Stele »
– La B’ESTFEST, Adi Despot va imparti scena cu toate vocile inregistrate, folosindu-le pe post de cor si conectand astfel fanii virtuali, cu cei prezenti la eveniment
“Acest Duet Banner pe telefon, facut in premiera absoluta, reprezinta acum un nou trend in publicitatea online – implicarea directa a consumatorilor, care incepe in online si apoi se muta in lumea reala. Suntem foarte mandri de aceasta campanie care integreaza atat tehnologii inovatoare, cat si mecanisme cu totul noi, pentru a-i conecta pe consumatori», a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania si Chief Innovation Officer at McCann CEE.
“Proiectul digital «Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST» exprima esenta campaniei «Imparte o Coca-Cola». In vara aceasta, Coca-Cola le-a oferit consumatorilor ocazia sa imparta o Coca-Cola cu cei dragi iar acum le ofera ocazia sa imparta o Coca-Cola cu artistul lor preferat intr-un mod unic si inovator”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania&Moldova.
Echipele MRM Romania si McCann Bucuresti care au lucrat la dezvoltarea campaniei: GM MRM Romania: Nir Refuah; Creative Partner McCann Bucharest: Adrian Botan; Client Service Director MRM Romania: Ionela Buta; Art Director MRM Romania: Florin Ciobanu; Copywriter MRM Romania: Maria Năzdrăvan; Copywriter MRM Romania: Oana Gheorghe; Account Manager MRM Romania: Matei Goncea; Group Creative Director McCann Bucharest: Ioana Filip; AV Producer: Adrian Radu; Senior Account Manager: Laura Aldea; Account Executive: Amalia Jakab; Programmer MRM Worldwide: Dany Manea.
UM: Media Manager: Corina Mocanu; Group Account Director Sandina Vlad; Planning Director: Victor Croitoru; Digital Planner: Luminita Visu, Digital Ad Ops Specialist: Alexandru Ailiesei.
Coca-Cola Romania: Anca Nastase Marketing Activation Manager SSDs Ro&Md, Iuliana Nedelcu Marketing Activation Manager SSDs Ro&Md, Nicoleta Eftimiu Senior Marketing Activation Manager SSDs Romania&Moldova
IVR (Mechanics, users database and recordings) by Syscom Digital: Maia Novolan General Manager, Vera Palmaciu Operation Manager, Ana Munteanu Account Manager, Daniel Airini Chief Technology Officer